tag:www.podjetnik.si,2005:/atomPodjetnik april 20152015-04-13T08:57:00+02:00tag:www.podjetnik.si,2005:PodjetnikPage/552787f7706f6461397701002015-04-10T10:21:11+02:002015-04-10T10:22:06+02:00clanek/izbira-je-pomembna-20150410Izbira je pomembnaSte že kdaj doma v pečici pekli krompir in rezultat ni bil lepo zlatorjavo in hrustljavo zapečen krompir, kot ga naredijo v kuharskih oddajah? Se vam kaj podobnega dogaja tudi v podjetju? Vsakdo se je verjetno že kdaj lotili kakšnega projekta in rezultat ni bil takšen, kot so to obljubljala prvotna pričakovanja. Slabi rezultati, podobno kot krompir, ki je zažgan ali surov, pustijo grenak priokus.2015-04-10T10:19:00ZMiha Bavectag:www.podjetnik.si,2005:PodjetnikPage/55278a5d706f646139c501002015-04-10T10:31:25+02:002015-04-10T10:54:48+02:00clanek/kaj-vam-preprečuje-da-poslovne-priložnosti-pretvorite-v-naročila-20150410Kaj vam preprečuje, da poslovne priložnosti pretvorite v naročila?Mnoga podjetja si v današnjem času želijo več poslovnih priložnosti pretvoriti v naročila. Zakaj? Ker razumejo, da ob njihovi izgubi tvegajo veliko količino zaslužka ali dobička, lahko pa gre za tveganje izgube strateškega kupca oziroma prodaje strateškega produkta. V trenutnih razmerah na trgu je vprašanje upravljanja s ključnimi priložnostmi nujno, kot je nujno, da z njimi primerno ravnamo.2015-04-10T10:29:00Ztag:www.podjetnik.si,2005:PodjetnikPage/55278d9b706f6461391602002015-04-10T10:45:15+02:002015-04-10T10:46:42+02:00clanek/kako-lahko-sami-poskrbite-za-promocijo-podjetja-20150410Kako lahko sami poskrbite za promocijo podjetja?Manjša podjetja se vedno nahajajo pred težko izbiro. Ali investirati v marketinške aktivnosti, in če da, koliko. Dilema izhaja predvsem iz dokaj nizkega prometa, ki ga takšna podjetja dosegajo. Običajno gre vedno za borbo »iz meseca v mesec«, zato je odločitev za investicijo težka. Kljub temu pa morajo tudi manjša podjetja poskrbeti za svojo vidnost in prepoznavnost, če želijo obstati in rasti v današnjem konkurenčnem okolju.2015-04-10T10:44:00Ztag:www.podjetnik.si,2005:PodjetnikPage/55277b50706f6461397c00002015-04-10T09:27:12+02:002015-04-10T11:10:09+02:00clanek/prenos-znanja-je-dvosmeren-proces-20150410Prenos znanja je dvosmeren procesVemo dovolj, smo dovolj pametni, se bodo sploh pogovarjali z nami, bomo lahko hodili v korak z njimi in podobno, so pogosti dvomi vseh tistih, ki se odločajo, da prvič dvignejo telefonsko slušalko in dajo pobudo izobraževalni ali raziskovalni organizaciji za sodelovanje. Ne! Z dvomi proč, pomislite, koliko energije in znanja ste vložili v to, da ste sploh prišli do tega, da je v vas dozorelo spoznanje, da potrebujete sodelovanje tako imenovanih centrov znanja.2015-04-10T10:45:00ZAnton Šijanectag:www.podjetnik.si,2005:PodjetnikPage/552791b1706f6461396c02002015-04-10T11:02:41+02:002015-04-10T11:09:05+02:00clanek/obrtnik-podjetnik-april-2015-20150410Obrtnik podjetnik april 20152015-04-10T11:02:00Ztag:www.podjetnik.si,2005:PodjetnikPage/5524d18d706f645adf0800002015-04-08T08:58:21+02:002015-04-13T10:00:23+02:00clanek/zakaj-je-pošta-slovenije-odličen-logistični-partner-20150408Zakaj je Pošta Slovenije odličen logistični partner?V primerjavi s konkurenčnimi ponudniki se lahko Pošta Slovenije pohvali z izredno dobro razvejano distribucijsko mrežo. Za 99 % paketnih pošiljk izvedejo poskus dostave že naslednji dan po oddaji pošiljke. Mesečno sprejmejo oziroma dostavijo več kot 500.000 paketov. S 6.000 zaposlenimi in 2.600 vozili imajo znanje in sredstva, da se v popolnosti prilagajajo potrebam svojih partnerjev.2015-04-13T08:57:00ZPošta Slovenije - promocijsko sporočilo