»Podjetnikom ponujam samozavest«

Avtor: Petra Mauer | Objava: 13.05.2013

Uspešni podjetniki so tisti, ki se znajo prilagoditi spremembam, si upajo tvegati in so toliko samozavestni, da se ne bojijo stopiti iz povprečja. Njihove misli so nenehno usmerjene v napredek, iskanje novih tržnih niš in sodelavcev, ki jim lahko popolnoma zaupajo. Vse te vrline ima Katja Fašink, uspešna poslovna ženska, kateri iskanje poslovnih izzivov pomeni že način življenja.


Katja Fašink: »Največja nagrada za moje delo je možnost opazovanja, kako ljudje, ki se prepustijo našim rokam, zrastejo, in se končno upajo premakniti naprej.« (Foto: Jean Garret)

Katja ni pozabila svojih korenin, ki segajo v njeno rodno Idrijo. »Mesto mi je še vedno všeč, saj je uspešno, bogato, ima več kot petsto let obrtne tradicije, ampak v njem nisem imela dovolj prostora za izražanje,« razloži podjetnica, ki jo že od nekdaj privlači svet mode, lepote in glamurja. Njeno zanimanje je bilo tako veliko, da se je že pred približno petnajstimi leti odločila ustvariti svoj spletni portal Lepota in stil, prvega v Sloveniji, ki je bil namenjen izključno modi, stilu, novostih v kozmetiki in podobnemu. Poiskala je oblikovalca internetnih strani, programerja, ki je zagotavljal funkcionalnost strani, medtem ko je sama skrbela za vsebino.

 

»S tem projektom nismo zaslužili niti evra, ampak to je bila moja prva in pomembna podjetniška izkušnja. Pripeljala me je namreč do spoznanja, da si lahko najboljši, prvi in edini, a da za svoj trud ne boš poplačan, če ne boš prej naredil temeljite raziskave trga, preveril, kdo je ciljna publika ter izvedel, ali je za tvojo požrtvovalnost kdo pripravljen odšteti tudi kaj denarja. Večinoma smo delali pro bono, ampak sem s svojimi idejami pridobivala na prepoznavnosti, imela sem ogromno obiskovalcev strani in naročnikov na e-novice,« pojasni Katja Fašink, ki pa se je obenem zavedala, da mora od nečesa tudi živeti. Odzvala se je vabilom različnih radijskih postaj, za katere je pripravljala kratke prispevke iz lepotnega sveta v oddaji Lepotna minutka.

 

»Kot sem že omenila, s portalom dve leti nisem zaslužila skoraj ničesar, ampak sem z njim dobila odskočno desko za naprej. Po radiu so me povabili k snemanju televizijskih oddaj Lepota in stil, čemur sem se nadaljnja štiri leta popolnoma posvetila.« Sama je pripravila scenarij, naredila je načrt trženja in spisala navodila za montažo, saj se je zavedala odgovornosti do sponzorjev. »Prvi smo snemali lepotne operacije v živo, se dotaknili sodobnih tematik in iskali novosti, ki so razburkale lepotni in modni svet. Vsega skupaj se je nabralo okoli dvesto avtorskih oddaj, pri snemanju katerih sem si nabrala ogromno izkušenj. Poleg tega je bil moj sin takrat star komaj tri leta, kar je pomenilo, da sem imela včasih precej težav z usklajevanjem in je moral kar nekajkrat počakati v tišini za kamero,« se z nasmehom spominja Katja in priznava, da ji je ogromno energije vzelo tudi dogovarjanje z lastniki različnih salonov o sodelovanju v oddaji, zato se ji je leta 2006 utrnila misel, da bi imela v Ljubljani svoj frizersko-kozmetični salon.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *