Če imaš dober izdelek, te trg sam poišče

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 07.11.2014

»Ni luštno hoditi v službo, če si pod stalnim pritiskom nenehnega povečevanja prometa, pehanja za dobičkom, v njegovem imenu nujnega razvoja, pa agresivnega osvajanja novih trgov ter gonji za čim boljšim poslovnim uspehom. Tudi zato sva šla iz službe in ustanovila svoje podjetje,« pravita Aleš Pfeifer in Marko Hočevar, ustanovitelja podjetja HomeOgarden.


Aleš Pfeifer (levo) in Marko Hočevar: »Smo tudi edini proizvajalci v širšem območju regije, ki se ukvarjamo izključno s celostno homeopatsko ali naravno obravnavo rastlin.«

»Homeopatska oskrba oziroma zdravljenje rastlin!« mi je za začetek namerno osuplo ušlo, vedoč, da se je homeopatija v slovenskih uradnih krogih, kot eni od poslednjih dežel v razvitem svetu, šele pred kratkim deloma znebila prekletstva preganjanega »čarovništva«. Znanstveni, ali bolje politični krogi, hote ali nehote, pod močnim vplivom farmacevtskih lobijev, predvsem v naši deželici, na učinkovitega, brez stranskih učinkov in cenovno uporabniku prijaznega načina krepčilne homeopatske obravnave (obolelega) organizma, gledajo z velikimi zadržki. Radi poudarjajo, da ne temelji na znanstvenih dokazih, ampak bolj na nezanesljivih empiričnih, torej izkustvenih, ali če hočete - statističnih ugotovitvah o učinkovitosti tovrstnih »zdravil«.

 

»Škropivo«, ki ga dež ne more izprati

 

»Na nezaupljiv sprejem še naletiva tudi marsikje v Sloveniji, med tem ko nas v sosednji Avstriji, kamor se širimo od spomladi, pa tudi drugje v tujini, sprejemajo z odprtim zaupanjem. Smo tudi edini proizvajalci v širšem območju regije, ki se ukvarjamo izključno s celostno homeopatsko ali naravno obravnavo rastlin. Na trgu so sicer podjetja, ki za oskrbo rastlin oziroma vrta ponujajo običajne uveljavljene kemijske pripravke, 'za zraven' pa je na prodajnih policah še nekaj organsko trajnostnih izdelkov, ki so praviloma usmerjeni v delno odpravo težav pri njihovi rasti in zaščiti proti škodljivcem in boleznim. Zaslužki pri prodaji uveljavljenih kemijskih pripravkov za vrt so bistveno večji, tudi zato so nas nekateri trgovci nekaj časa gledali bolj z zadržkom. A bolj ko uporabniki spoznavajo naše izdelke, več je povpraševanja, bolj nas z zanimanjem sprejemajo tudi trgovci. Ena od bistvenih prednosti naših preparatov je tudi, da ni potrebe po njihovi pogosti uporabi, saj jih dež ne more izprati. Naši pripravki namreč ne delujejo na škodljivca ali zemljo, ampak neposredno na rastlino; krepijo ji njeno odpornost ter odganjajo škodljivce. Veliko pripomore tudi splošen svetovni trend za naravni pristop k boljši rasti rastlin, njihovemu varovanju pred škodljivci in boleznimi ter varstvu narave,« razlaga Aleš Pfeifer (na sliki levo), sicer politolog z dolgoletnimi izkušnjami v marketingu pripravkov za vrt, ki v HomeOgardnu skrbi za tovrstno uveljavitev na trgu.

 

Sprememba v miselnosti

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *