Podjetnik logo
 
Revija 2015 04
Revija 2014 12


Mentorstvo - obojestranska pomoč na poti do uspeha

Žal se za mentorstvo še vedno odloča premalo ljudi, saj mnogi niti ne vedo, kaj je njegov primarni namen. Kaj to pomeni v resnici in kako lahko tudi vas obogati kot podjetnika/mentorja, smo se pogovarjali s štirimi sogovorniki, ki imajo na tem področju bogate izkušnje, nekaj vprašanj pa smo zastavili tudi dvema centroma, ki se med drugim ukvarjata z nudenjem podpore mentorjem in mentorirancem pri uresničevanju njihove vloge.

 

Revija 2014 11


Zagonsko ali klasično podjetje?

Kakšna naj bo moja pot pri graditvi poslovnega modela oziroma podjetja? To vprašanje si gotovo zastavlja vsakdo, ki se podaja v podjetniške vode. In tu sta v osnovi dve možnosti - klasično podjetje ali (zlasti v zadnjem času) zagonsko podjetje.

 

Revija 2014 10

 

Če ga nimate, ga začnite graditi še danes

»Kaj pa?« boste rekli. Ugled vašega podjetja, je odgovor. Pri njegovi gradnji se zavežite maratonu in ne šprintu, saj ga lahko hitro izgubite z eno samo napačno potezo. Ponovna gradnja ugleda je za podjetje bistveno težji proces kot njegova začetna izgradnja, po nekaterih raziskavah lahko traja celo od 3 do 4 leta in je šestkrat težja kot začetna gradnja.

 

 

Revija 2014 09

 

Vsi za podjetje, ker je podjetje za vse

Različnost mnenj, neskladja in bitke za prevlado so največje pasti večlastniških podjetij, pravijo odvetnik, kadrovski psiholog in terapevt. Mi pa smo poiskali tri podjetja, v katerih solastniki drug drugega podpirajo in pravijo, da je različnost mnenj hkrati tudi največja prednost pri upravljanju njihovih podjetij.

 

 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *