Podjetnik logo
 
Marketing
Promocija podjetja ljubljana m
Kako lahko sami poskrbite za promocijo podjetja?
Avtor: Objava: 10.04.2015
Manjša podjetja se vedno nahajajo pred težko izbiro. Ali investirati v marketinške aktivnosti, in če da, koliko. Dilema izhaja predvsem iz dokaj nizkega prometa, ki ga takšna podjetja dosegajo. Običajno gre vedno za borbo »iz meseca v mesec«, zato je odločitev za investicijo težka. Kljub temu pa morajo tudi manjša podjetja poskrbeti za svojo vidnost in prepoznavnost, če želijo obstati in rasti v današnjem konkurenčnem okolju.
Promocija podjetja ljubljana m
Kako lahko sami poskrbite za promocijo podjetja?
Rainer burkhardt 3x2
Ne govori. Pokaži!
Nancy 3x2
Kdo je Victoria Beckham? Kdo pa Marija Novak?
Barbara modic 3x2
Čim več za čim manj denarja
Igor arih 3x2
Ena dobra ideja in zaupanje


Srce 3x2
Avtor: Nives Pahor Objava: 14.01.2014
Če je odgovor da, potem ste na pravi poti.
Pismo in naslovnik 32
Avtor: Irena Potočar Papež Objava: 09.09.2013
Ste si že kdaj ustvarili mnenje o določeni osebi ali podjetju na podlagi dopisa, ki so vam ga poslali? Ali še natančneje: na podlagi tistega, kar je pisalo na ovojnici? Seveda. A vedite, tudi drugi si ga ustvarijo o vas.
Ursa zorz 3x2
Avtor: Anja Žagar Objava: 08.04.2013
Kljub mnogim sodobnim spletnim orodjem samopromocije so dogodki in sejmi še vedno tisti, ki vam in vašim strankam nudijo neprecenljivo priložnost, da si sežete v roke, pogledate v oči in izmenjate nekaj prijetnih besed. Kaj ni to tisto, kar največ šteje v poslu?
Blagovne milena stular
Avtor: Vlado Kadunec Objava: 12.02.2013
Kdo v Sloveniji ne pozna imen Gorenje, Petrol, Dormeo, Mercator, Fructal, Elan, Akrapovič, Radenska in druge? Le redka imena slovenskih blagovnih znamk so se uveljavila tudi zunaj naših meja, kar nekaj pa jih je tudi, ki nezadržno bledijo, podjetja pa ugašajo, če že niso zaprla svojih vrat. Novih blagovnih znamk pa nekako kar ni!
Nislike
Avtor: Aleš Lisac Objava: 12.02.2013
Izziv glavna
Avtor: Zdenka Nanut Planinšek Objava: 08.12.2012
Kako danes kot podjetnik obstati in uspeti? Kdo in kje so vaši kupci? Kako priti do njih? Kako jih pridobiti, kako prepričati, kako navdušiti, da se bodo odločili za vas in vašo ponudbo? Ali še bolje: kaj storiti, da vas bodo sami poiskali? Odgovor leži v vaši marketinški zgodbi. Kajti tisti, ki ima najboljšo zgodbo med konkurenco in jo ...
Casopisi mediji
Avtor: Vito Komac Objava: 12.11.2012
Po eni strani imamo medije radi in nam godi in koristi, ko o nas lepo pišejo, po drugi strani pa se bojimo, da bi nas postavili na pranger in kamenjali.
Matrika pr
Avtor: Bogdan Dular Objava: 09.10.2012
Podjetja tekmujejo tako v tržnem okolju (interakcije med podjetji in strankami) kot tudi v netržnem okolju, ki postavlja okvirje poslovanja za podjetja. Naloga odnosov z javnostjo je ravno celostno upravljanje in povezovanje obeh okolij, kar prinaša podjetjem še neizkoriščeno konkurenčno prednost in prispeva k boljšim poslovnim ...
Igor savic 2
Avtor: Karolina Vrtačnik Objava: 08.09.2012
Na obcestnem plakatu se vaše oko zadrži pičle štiri sekunde, dobro korporativno revijo na najzahtevnejšem nemškem ali britanskem trgu pa bralec drži v rokah od 24 do 32 minut, poudarja Igor Savič.
Simon pribac velika
Avtor: Martina Budal Objava: 08.09.2012
Izkustveni oziroma doživetveni marketing je marketing preko doživetij. Kupec oziroma ciljna skupina ne absorbira informacij pasivno, ampak se vključi v interakcijo z blagovno znamko preko pogovorov ali prireditev in doživi blagovno znamko kot potencialni kupec.
Sejmi velika
Avtor: Vesna Vilčnik, Edina Zejnić, Gregor Primc Objava: 08.09.2012
Čeprav danes poznamo številne različne oblike informiranja, so sejmi še vedno ena najstarejših in najpomembnejših oblik promocije izdelkov, blagovnih znamk in podjetij.
Andrej prpic foto ta
Avtor: Andrej Prpič Objava: 08.09.2012
Povečuje se zanimanje za vodilne sejme med podjetji v uspešnih državah, še bolj pa v tistih, ki jih je kriza najbolj prizadela. Kaj pa mi?
Nislike
Avtor: dr. Jaka Vadnjal Objava: 08.06.2012
Pr
Avtor: Bogdan Dular Objava: 08.06.2012
Že z relativno nizkimi vložki v PR si lahko tudi mala podjetja v nekaj mesecih izboljšajo svoj konkurenčni položaj. Razmislite, na kakšen način lahko »pomagate« svojim deležnikom, kaj imate zanimivega sporočiti javnosti in kako vključiti funkcijo v podjetje.
Vijola 1vitez
Avtor: Robert Rolih Objava: 06.04.2012
Se še spomnite, kaj se je dogajalo v zgodbi o Janku in Metki? Ali v filmu Gospodar prstanov? Kaj pa, če se poskušate spomniti lekcij, ki ste jih bili deležni v šoli – mogoče o geografiji ali zgodovini?
Mrezenje razstava
Avtor: Vito Komac Objava: 09.03.2012
Kar sprijaznimo se: vse mogoče baze potencialnih kupcev in obstreljevanje njihovih elektronskih predalov ne bo samo po sebi ustvarilo posla.
Marketing google+
Avtor: Marjan Bradeško Objava: 09.03.2012
Mreženje – širjenje osebnih poznanstev in ustvarjanje socialne mreže – je ena od pomembnih dejavnosti vsakega podjetnika, poslovneža in posameznika.
Maja makovec brencic
Avtor: Manca Kraševec Objava: 06.02.2012
Za konec zime in za uspešen odriv v spodbudno pomlad smo pripravili kolaž predlogov, kako z malo ali nič finančnega vložka lahko izboljšamo poslovne rezultate podjetja.
Graf negativna public
Avtor: Metka Nograšek Objava: 06.02.2012
Oglas spominja na osebo z več obrazi ter njihovo večplastno razkrivanje. Je lahko nevsakdanja oziroma celo absurdna predstavitev izdelka ali storitve sprejeta pozitivno?
Nislike
Avtor: Damjana Pondelek Objava: 09.01.2012
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *