Podjetnik logo
 
Prodaja
Mercuri sadika m
Kaj vam preprečuje, da poslovne priložnosti pretvorite v naročila?
Avtor: Objava: 10.04.2015
Mnoga podjetja si v današnjem času želijo več poslovnih priložnosti pretvoriti v naročila. Zakaj? Ker razumejo, da ob njihovi izgubi tvegajo veliko količino zaslužka ali dobička, lahko pa gre za tveganje izgube strateškega kupca oziroma prodaje strateškega produkta. V trenutnih razmerah na trgu je vprašanje upravljanja s ključnimi priložnostmi nujno, kot je nujno, da z njimi primerno ravnamo.
Mercuri sadika m
Kaj vam preprečuje, da poslovne priložnosti pretvorite v naročila?
Nislike
Prenehajte prodajati, začnite se pogovarjati
Nislike
Mlad ali star? Da le proda!
Martin boehm 3x2
Stalne stranke so donosnejše
Prodajalec kupec 3x2
Kaj pa ti sploh prodajaš?


Pescena ura 3x2
Avtor: Stanko Levičar Objava: 08.09.2014
Ko razmišljamo, kako bi lahko pridobili nove kupce, se vse prepogosto osredotočamo predvsem na to, kje vse bi še lahko oglaševali. Zveni smiselno, saj z večjim obsegom oglaševanja praviloma povečamo tudi prodajo.
Mojcaparkelj 3x2
Avtor: Anja Žagar Objava: 08.09.2014
Sponzorstvo je tako investicija kot tudi poslovna priložnost. Ko se podjetje odloča za sponzoriranca, mora zelo dobro poznati svoje kupce, njihove vrednote in življenjski slog.
Lovec 3x2
Avtor: Marjan Bradeško Objava: 10.07.2014
Prodajalec mora biti danes, tudi zaradi hitrega razvoja in posledičnih nestabilnosti, ki jih ta hitrost vnaša v gospodarstvo, graditelj. Kupec si želi trdnosti, zaupanja - v izdelek, v storitev in v prodajalca. Dolgoročnosti!
Osebni stik 3x2
Avtor: Vesna Vilčnik Objava: 10.07.2014
Mnoga podjetja svojim potencialnim strankam zagotavljajo: pripravljeni smo prevzeti odgovornost za naše odnose s strankami, pripravljeni, da vzpostavimo osebni odnos z vsemi vzponi in padci. Kaj pa vi? Koliko in kaj ste pripravljeni narediti za dobre osebne odnose?
Prodaja 3x2
Avtor: dr. David Đukić Objava: 10.07.2014
Prodajalec ne bo imel dobrih rezultatov, če ne bo imel volje za njihovo doseganje.
Prodaja 3x2
Avtor: dr. David Đukić Objava: 06.06.2014
Prodajalec mora imeti razmere za delo, ki mu omogočajo, da svoje znanje izkoristi čim bolj učinkovito.
Prodajalci 3x2
Avtor: dr. David Đukić Objava: 07.05.2014
Prodajalec mora biti sposoben presegati zastavljene cilje. Imeti mora vsa potrebna znanja in veščine.
Prodajalci 3x2
Avtor: dr. David Đukić Objava: 11.04.2014
Od uspešnosti prodajalcev je odvisna uspešnost celotnega podjetja, vendar včasih neupravičeno vso odgovornost za prodajne rezultate naložimo zgolj prodajalcem. Zato vam bomo s serijo člankov skušali pomagati, da bodo vaši prodajalci dosegli boljše rezultate. V naslednjih štirih številkah bomo tako predstavili ukrepe, ki dvigujejo njihovo ...
Med 3x2
Avtor: Marjan Bradeško Objava: 11.04.2014
Ko se pogovarjate, kaj hitro vidite, če vas je sogovornik razumel. Kaj pa, ko kaj napišete? V ponudbi, na spletu, v elektronski pošti. Odziva ne vidite takoj, najpogosteje pa sploh ne izveste zanj - ker vaše sporočilo ni bilo dovolj jasno ali prepričljivo, da bi se prejemnik nanj sploh odzval. In poslovna priložnost je (lahko) splavala ...
Ilustracija1b 3x2
Avtor: Marjan Bradeško Objava: 10.03.2014
Unovčite svoje znanje, strokovnost, izdelek - za ustrezno ceno!
Klicni center 3x2
Avtor: Vito Komac Objava: 11.02.2014
Klicni center je lahko pomemben del prodajno tržniškega delovanja podjetij. Včasih je temeljni element, brez katerega ne bi mogli poslovati, drugič pa zgolj podpora širši politiki poslovanja, vendar ne marginalni del.
Bradesko ilustracija 3x2
Avtor: Marjan Bradeško Objava: 14.01.2014
Vidite razpis za prodajalca. In se vprašate: »Naj se javim?« V podjetju vas želijo premestiti na bolj »prodajalsko« mesto. Spet je tu vprašanje: »Naj sprejmem?«
Slovenija 3x2
Avtor: Franka Bertoncelj Objava: 14.01.2014
Trženje je postopek pretvarjanja potreb in želja v tržne storitve, zato se naj tržno razmišljanje začne s potrošnikom.
Telefon 3x2
Avtor: Stanko Levičar Objava: 09.12.2013
Skrb za pridobivanje novih kupcev ne sme biti le občasna, temveč mora biti vgrajena v redno delovanje podjetja. Za kar največji učinek na dolgi rok morate trženjske aktivnosti izvajati vsak teden in vsak dan - le na ta način si lahko obetate prave rezultate.
Nislike
Avtor: Matija Pavlovčič Objava: 12.07.2013
V času krize se več manjših in srednje velikih podjetij odloča za prodajo na novih trgih. Pri tem igrajo ključno vlogo uspešni prodajniki.
Kuverta32
Avtor: Vito Komac Objava: 12.07.2013
V junijskem članku smo se dotaknili predvsem pojavne podobe pisma ter pojasnili, katere male trike in védenje je potrebno uporabiti, da bo po empiričnih podatkih tako pismo prišlo v želene roke. V tem članku pa smo zapisali nekaj pravil za vsebinsko pripravo.
Srcek32
Avtor: Marjan Bradeško Objava: 10.06.2013
Kupec se je tistega dne pogovarjal z vsaj devetimi prodajalci ... In vi želite, da se bo zvečer, po koncu dneva, ko bo pomislil na pretekli dan, spomnil ravno na vas. Ker ste bili drugačni, ker se je ob vas počutil dobro, ker čas z vami zanj ni bil izgubljen.
Prodajno pismo foto 32
Avtor: Vito Komac Objava: 10.06.2013
Prodajno pismo tudi v dobi elektronskega komuniciranja nikakor ni zastarela oblika komuniciranja, prej nasprotno, saj v množici elektronskih sporočil dobiva pozornost in ustvarja prebojnost do želenih naslovnikov.
Rolih dobra vila32
Avtor: Robert Rolih Objava: 10.06.2013
Ker je vaš cilj dogovor za osebni sestanek, v prvem klicu nikar ne govorite o svojem podjetju in storitvah. Edina stvar, o kateri lahko govorite, so problemi stranke ter vaše rešitve zanje.
Telefon 3x2
Avtor: Vito Komac Objava: 13.05.2013
Profesionalnost hladnega klica, katerega cilj je dogovor za sestanek, me je vedno obsedala, saj je bila pisana na kožo mojim različnim B-2-B poslom. Zdaj pa sem v okviru novega projekta odkrival tudi druge poti, ki bi se jim morda nekoč izogibal. In posipam se s pepelom in izkušnjo delim z vami.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *