Izkušnje
Zakaj je Pošta Slovenije odličen logistični partner?
Avtor: Pošta Slovenije - promocijsko sporočilo Objava: 13.04.2015
V primerjavi s konkurenčnimi ponudniki se lahko Pošta Slovenije pohvali z izredno dobro razvejano distribucijsko mrežo. Za 99 % paketnih pošiljk izvedejo poskus dostave že naslednji dan po oddaji pošiljke. Mesečno sprejmejo oziroma dostavijo več kot 500.000 paketov. S 6.000 zaposlenimi in 2.600 vozili imajo znanje in sredstva, da se v popolnosti prilagajajo potrebam svojih partnerjev.
Zakaj je Pošta Slovenije odličen logistični partner?
Kako lahko sami poskrbite za promocijo podjetja?
Kaj vam preprečuje, da poslovne priložnosti pretvorite v naročila?
Izbira je pomembna
Upravljanje s kadri: zanesljiv kapitan na globalnem trgu


Avtor: Urša Blejc Objava: 09.12.2014
Finančne razmere na trgu številne delavce in podjetnike silijo v delo z večjimi obremenitvami in brez ustaljenega urnika. Tako smo, kadar delo je in če ga sploh imamo, prisiljeni večkrat delati pozno v noč, v petek in svetek. Nenehen pritisk se gotovo pozna na zdravju in v takih primerih so redni zdravstveni pregledi še nujnejši, ...
Avtor: Vesna Vilčnik Objava: 09.12.2014
Če so iskalci zaposlitve nekoč v podjetja pošiljali svoje življenjepise, da bi delodajalca prepričali, da so pravi kandidati za prosto delovno mesto, in so pozneje poskušali navdušiti z novimi pristopi, kot je na primer posnet video z izjavami prijateljev in bivših delodajalcev, kako so super, je zdaj nastopila nova era, ko delodajalec ...
Avtor: Anja Žagar Objava: 09.12.2014
80 % časa pri prodaji naj bo namenjenega spoznavanju kupca, njegovega načina razmišljanja, vrednot, potreb, želja in težav, ki jih ima, 20 % časa pa prezentaciji rešitve, ki jo ponuja vaš izdelek ali storitev in zaključevanju prodaje.
Avtor: Anita Ivačič Objava: 09.12.2014
Zaradi omejenih resursov so podjetja prisiljena v optimizacijo na vseh ravneh poslovanja. S pomočjo »metode vitkega štartnika« pa lahko svoj poslovni načrt zastavijo na način, da bo čim bolj jasen, jedrnat in optimalen, z drugimi besedami: vitek. Metoda je uporabna tako za podjetja na začetku razvojne poti kot že uveljavljena podjetja, ...
Avtor: Simona Drevenšek Objava: 09.12.2014
Kalifornija ima Silicon Valley (Silicijevo dolino), New York Silicon Alley (Silicijevo ulico), London Silicon Roundabout (Silicijevo krožišče), Berlin Silicon Allee (Silicijevo avenijo), Finska Silicon Vikings (Silicijeve Vikinge), Kenija Silicon Savannah (Silicijevo savano), Slovenija pa ima Silicon Gardens (Silicijeve vrtičke).
Avtor: Marjan Bradeško Objava: 09.12.2014
Iz številnih razlogov smo, posebej odrasli, ujeti v določene vzorce razmišljanja, ki nam žal prepogosto onemogočajo videti stvari v drugačni luči. Tak način razmišljanja pa nam preprečuje tudi večjo odprtost za drugačne ideje in novosti. In s tem verjetno vpliva na naš uspeh in razvoj.
Avtor: Marjan Bradeško Objava: 07.11.2014
Vsekakor obstajajo določene razlike v prodajnih pristopih med mladimi in starejšimi. In prav iz teh razlik se oboji lahko uče.
Avtor: mag. Alenka Valenčič Butinar Objava: 07.11.2014
Poznate najbolj pogosto vprašanje v slovenskih podjetjih zadnjih nekaj let? Zelo preprosto, a vitalno je: Kakšna bo prodaja v naslednjem tednu oziroma mesecu? In naprej: Kakšna bo prodaja v naslednjem letu?
Avtor: Vesna Vilčnik Objava: 07.11.2014
Infografika oziroma informacijska grafika ni nek nov jezik za sporazumevanje; človeštvo uporablja simbole že iz pradavnine. Gre za predstavitev informacij z grafičnimi elementi, prikazanimi na čim bolj preprost in zanimiv način.
Avtor: Vlado Kadunec Objava: 08.10.2014
Način spodbujanja podjetništva med mladimi, ki ga izvajajo v ljubljanskem podjetniškem pospeševalniku Ustvarjalnik, je model, ki ga želimo širiti po vsem svetu, sporočajo iz ameriške fundacije Unreasonable Institute.
Avtor: Petra Mauer Objava: 08.10.2014
Veliko podjetij se kljub težavam le stežka odloča za spremembe. Toda včasih je enostavno treba obrniti stvari na glavo, nadgrajevati, dopolnjevati in opustiti že ustaljene aktivnosti, da lahko napredujemo. Ena izmed možnosti je izvajanje iteracij ali pivotinga, katerega ključni namen je, da spremenimo poslovni model, ki ne deluje.
Avtor: Anita Ivačič Objava: 08.10.2014
Nekatere stranke trošijo več, druge manj, vi pa vsem namenjate enako pozornost. Tak pristop ni racionalen, saj imajo stranke različne neto vrednosti, predvsem pa na dolgi rok podjetje več zasluži od zvestih strank.
Avtor: Marjan Bradeško Objava: 08.09.2014
Izdelek je otipljiv, morebitni kupec ga vidi, jasno ga zaznava. Kako pa je s prodajo storitev?
Avtor: Stanko Levičar Objava: 08.09.2014
Ko razmišljamo, kako bi lahko pridobili nove kupce, se vse prepogosto osredotočamo predvsem na to, kje vse bi še lahko oglaševali. Zveni smiselno, saj z večjim obsegom oglaševanja praviloma povečamo tudi prodajo.
Avtor: Anja Žagar Objava: 08.09.2014
Sponzorstvo je tako investicija kot tudi poslovna priložnost. Ko se podjetje odloča za sponzoriranca, mora zelo dobro poznati svoje kupce, njihove vrednote in življenjski slog.
Avtor: Petra Škarja Objava: 08.09.2014
Kaj prinaša boljše rezultate? Kaj si želijo zaposleni? In kaj je pokazala praksa uspešnih podjetnikov? Sandi Češko pravi: »Ko ne poznam rešitve, uporabim demokratični način vodenja. Ko rešitev imam, uporabim diktatorski način vodenja, brez ugovarjanj!« 
Avtor: Anita Ivačič Objava: 08.09.2014
V globaliziranem svetu, v katerem so edina stalnica spremembe, potrebujejo podjetja - če želijo obstati na trgu - prebojen poslovni model. Nizozemski strokovnjak za poslovne modele Patrick van der Pijl je na 19. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu osvetlil proces inoviranja poslovnega modela.
Avtor: Anja Žagar Objava: 10.07.2014
Kdaj je primerno za blagovno znamko uporabiti svoje ime in priimek, kako jo zgraditi in z njo uspeti.
Avtor: Marjan Bradeško Objava: 10.07.2014
Prodajalec mora biti danes, tudi zaradi hitrega razvoja in posledičnih nestabilnosti, ki jih ta hitrost vnaša v gospodarstvo, graditelj. Kupec si želi trdnosti, zaupanja - v izdelek, v storitev in v prodajalca. Dolgoročnosti!
Avtor: Vesna Vilčnik Objava: 10.07.2014
Mnoga podjetja svojim potencialnim strankam zagotavljajo: pripravljeni smo prevzeti odgovornost za naše odnose s strankami, pripravljeni, da vzpostavimo osebni odnos z vsemi vzponi in padci. Kaj pa vi? Koliko in kaj ste pripravljeni narediti za dobre osebne odnose?
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *