|
|
||||||
Čez 15 let bom podjetnica letaRebeka Dremelj, nekdanja slovenska lepotna kraljica, ima s svojo blagovno znamko spodnjega perila in kopalk visoke cilje tudi na tujih trgih.Rebeka Dremelj je v slovenski »show business« prodrla kot miss Slovenije leta 2001, kar ji je dalo izhodišče ne le za glasbeno, temveč tudi za podjetniško kariero. Na trgu je prisotna s spodnjim perilom in kopalkami, ki se prodajajo pod blagovno znamko Rebeka's Dream. Minljivosti slave se energična pevka zelo dobro zaveda, zato vlaga precejšen del svojega časa tudi v razvoj podjetniških dejavnosti. Kdaj in zakaj ste se odločili ustanoviti podjetje? Formalno delujem kot samostojna podjetnica slaba dva meseca. Razloga, da sem se odločila za svoje podjetje, sta predvsem dva. Glede na številčnost mojih glasbenih nastopov je zame finančno ugodneje, če plačila potekajo prek podjetja; poleg tega želim razvijati svojo blagovno znamko spodnjega perila in kopalk. Kaj se skriva pod blagovno znamko Rebeka's Dream? Nadaljevanje članka je vidno samo naročnikom. Predvsem se pod to blagovno znamko prodaja spodnje perilo, ki se je že ustalilo. Letos sem temu dodala še kopalke, v prihodnosti pa načrtujem prodajo pižam ali česa podobnega. Kolekcija spodnjega perila zajema 12 različnih modelov; kar je malo v primerjavi z, na primer, Lisco, ki ima več kot 100 modelov. Kopalke so bile letos na trgu bolj testno, za prihodnje leta nameravamo razviti celotno linijo. Sicer je blagovna znamka postavljena na trg kot prestižna, predvsem pri spodnjem perilu merimo na stranke v višjem dohodkovnem razredu. Torej imate skrbno pripravljene načrte za prihodnost. Vsekakor. Trenutno so moje podjetniške dejavnosti usmerjene v vstop na kanadski trg. Predstavniki združenja Alpe-Adria so me povabili k sodelovanju, in če se nam uspe dogovoriti, bom na začetku septembra predstavila spodnje perilo na modni reviji v Kanadi. Tam me čaka ogromen trg, pričakujejo 25.000 kosov samo enega modela, tako da bom vse svoje moči usmerila v izpeljavo tega načrta. V Sloveniji bom zaenkrat ostala samo v Emporiumu, kjer sem prodajala doslej. Kako je nastala ideja o podjetju? Ste jo gojili že pred uspehom na tekmovanju za miss Slovenije? Od nekdaj sem si želela imeti nekaj svojega. Pred zmago na miss sem imela svojo manekensko skupino, ki je izvajala modne revije. Ob neki priložnosti sem priredila modno revijo v sodelovanju z domačim tekstilnim podjetjem, ki je šivalo spodnje perilo za Italijane. Takrat smo se odločili, da naredimo nekaj svojega. Lani marca smo sočasno s promocijo novega CD-ja predstavili kolekcijo spodnjega perila Rebeka's Dream, kar je sprožilo pravcati medijski boom. Tako smo septembra začeli prodajo. Ali sprejemate poslovne odločitve sami? Vam kdo svetuje? Vse odločitve sprejemam sama, ravno tako vse pogovore in pogajanja s poslovnimi partnerji opravim sama. Glede vrste spodnjega perila, ki bi jih želela dati na trg, se posvetujem z direktorico podjetja, s katerim sodelujem, saj zelo dobro pozna ta trg. Seveda kakšne obstranske dejavnosti prepustim komu drugemu, na primer sestavljanje pogodb odvetniku, račune računovodkinji in podobno. Kje se učite podjetniških znanj?
Nikjer, sem popoln samouk. Študirala sem na Visoki šoli za upravljanje in poslovanje v Novem mestu, a nisem doštudirala, ker mi je po zmagi na Miss Slovenije začelo primanjkovati časa za študij. V podjetništvu delujem po instinktu. Vem, da me čakajo vzponi in padci, zdaj se močno vzpenjam. Ko bom začutila padanje, se bom s tem soočila ter skušala rešiti probleme. Ali več zaslužite kot glasbenica ali kot podjetnica? Zaenkrat zaslužim bolje kot glasbenica. Perilo se sicer dobro prodaja, vendar so dohodki še prenizki, da bi lahko od tega živela. Vedeti morate, da smo se tega projekta lotili iz lastnih žepov, iz mojih glasbenih honorarjev. Za mano ni stalo in tudi ne stoji podjetje z močnim finančnim zaledjem, tako da so bili začetni stroški razmeroma visoki. Če pa se razvije projekt s Kanado, lahko seveda pričakujem ugoden preobrat. Vam slava prinaša kakšne koristi pri poslu? Priznati moram, da mi je slava zelo koristila pri vstopu v podjetniške vode. Če me ne bi poznali kot miss in pevke, nikoli ne bi vstopila na slovenski trg tako, kot sem. Prepričana sem, da polovica mojih strank kupuje moje perilo, ker so moji glasbeni oboževalci. Praktično nisem potrebovala in zaenkrat še ne potrebujem klasične promocije, saj se blagovna znamka trži na podlagi mojega imena. Imate ambicijo, da bi kdaj postali podjetnica leta? Ja, samo ne še zdaj. V glasbi nameravam biti še nekaj let, vendar bom sočasno razvijala tudi podjetništvo. Tako da se čez približno 15 let utegne zgoditi, da bom podjetnica leta. (smeh) |
|