Čokoladni hit sta limeta in vodka

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 09.01.2009

Sam Osmanchevich, podjetni mojster čokoladnih okusov, trdi, da ima 99 odstotkov ljudi radih čokolado, preostali pa lažejo.


Sam Osmanchevich

Vzdušje v čokoladnici Rajske ptice spominja na božičkovo delavnico. Nasmejani mojstri in mojstrice polnijo modelčke za pralinéje, rišejo vzorčke, delajo čokoladne čevlje za princeske … Vse ob veliki stekleni steni, za katero lahko obiskovalci spremljajo vsak korak nastajanja pregrešno dobrih izdelkov. Sam Osmanchevich, ki je k nam pred tremi leti sladki posel pripeljal iz Anglije, pravi, da rad deli svoje znanje: »Več bodo ljudje vedeli o čokoladi, več jih bo vedelo, da je naša najboljša!«
 
Slovenci smo dolgo časa najraje jedli milko. Zdaj pa je kar razcvet čokoladnic. Kako je s konkurenco?
Kakšno konkurenco (smeh)? Ne, mi smo najmlajši in vsa konkurenca nas hodi gledat, ker imamo edini odprto delavnico. Drugi skrivajo, kako delajo, jaz ne. Edina skrivnost je v receptih. To je tako kot v restavracijah – če imaš odprto kuhinjo, ljudje veliko bolj zaupajo, da je čisto, res narejeno doma.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *