Širitev rumeno-rdečih trgovin

Avtor: | Objava: 07.10.2011



Srbsko podjetje DIS svojo dejavnost razvija prek trgovin in franšiz. Ukvarja se z maloprodajo, veleprodajo, ponuja pijače, prehrambne proizvode, hišno kemijo in galanterijo. Sodeluje s prek 500 proizvajalci, distributerji in uvozniki. Franšizij mora od DIS-a nabavljati najmanj 80 odstotkov izdelkov, preostale lahko pridobi tudi od drugih dobaviteljev. Objekti rumeno-rdeče barve so sčasoma zrasli kot gobe po dežju, vsi pa so bili opremljeni z oglasnimi panoji in svetlečimi reklamami, ki dajejo DIS-u prepoznavnost. Del franšize in skupnega videza predstavljajo tudi enotne uniforme zaposlenih. Posebnost je cenovna politika, saj za razliko od klasičnih franšiz, kjer so cene enake v vsej mreži, pri DIS-u vsak lastnik maloprodajne enote sam svobodno odloča o maržah in cenah izdelkov, ki niso v akciji.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *