10 zmot in dejstev o franšizah

Avtor: Nives Pahor | Objava: 11.01.2008

Franšizing je poslovna strategija, ki lahko prinaša velike koristi vsem partnerjem − če je v osnovi pravilno zastavljena in razumljena.


Franšizni sistem se zdi mnogim bližnjica za uresničitev podjetniških načrtov. Bližnjica pa se lahko hitro spremeni v zapleten labirint, če si že na začetku ne razjasnite osnov delovanja franšizinga. (iStockPhoto)

Vstop v franšizni sistem se zdi mnogim bližnjica za uresničitev podjetniških načrtov. Poslovanje je videti organizirano, premišljeno in dodelano. Marsikdo si misli: »V takem poslu ne bom prepuščen samemu sebi, za sabo bom imel veliko podjetje ...«  

Toda vprašajte se, kakšne so resnične koristi franšizinga, kakšne posledice ima odločitev za določeno franšizno verigo in – zelo pomembno − kakšno tveganje sprejemate kot bodoči kupec franšize?  

Preden se odločite za vstop v katerokoli franšizo, vam toplo priporočamo, da si razjasnite osnove franšizinga. Za boljše razumevanje priložnosti in nevarnosti, ki so povezane s franšizingom, smo za vas zbrali 10 zmotnih predstav o franšizingu.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"