Ali lahko iz svojega posla razvijem franšizo?

Avtor: Nives Pahor | Objava: 04.06.2008

Vsak posel ni primeren za franšizni sistem, franšizing pa tudi še ni garancija za uspeh. Posel, primeren za franšizo, mora biti zasnovan tako, da ga lahko ponovijo številni ljudje na različnih lokacijah.



Razmišljate o franšizingu kot o možni strategiji za razvoj in širitev posla? Morda sanjate, da bi iz svojega posla naredili naslednji Subway ali McDonald's? Predrzno, a možno!  

Mnogi podjetniki, ki se spogledujejo z idejo širitve posla, se znajdejo v položaju, ko se odločajo med širitvijo z lastnimi viri ter med širitvijo s pomočjo franšiz. Zlasti slednja je za mnoge, zlasti male podjetnike zelo mikavna rešitev. Dobro zastavljena franšizna veriga namreč omogoča malim podjetjem, da učinkoviteje tekmujejo z večjimi na trgu.  

Toda ali je vsak posel primeren za franšizo? Kako veste, kdaj je posel pripravljen za franšizo? Ali zadostuje zgolj podjetnikova odločitev, da se bo v to podal? Kaj mora pravzaprav imeti posel, da lahko iz njega razvijemo uspešno franšizo?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *