Ali lahko zahtevamo razčlenjen račun?

Avtor: Boštjan J. Turk | Objava: 12.02.2013



Smo podjetje, ki se ukvarja s spletnim marketingom. Nedavno smo od Telekoma prejeli zelo visok račun za opravljene telekomunikacijske storitve (okrog 260 EUR). Zanima nas, ali lahko zahtevamo tudi razčlenjen račun, saj smo zelo začudeni nad tem, da naj bi opravili toliko klicev. Res je, da smo nekajkrat govorili s poslovnim partnerjem v ZDA, ampak toliko pa vendarle ne. Zanima me tudi, ali lahko zahtevamo identifikacijo klicanih številk.  

Razčlenjen račun seveda lahko zahtevate, vendar pa vam ga lahko telekomunikacijski operater posebej zaračuna. Cena te storitve ni previsoka, saj mora biti določena v višini dejanskih stroškov, ki jih ima operater v zvezi z vašo zahtevo. Pomembno je, da telekomunikacijski operater pri razčlenitvi računa upošteva tudi varstvo osebnih podatkov. Na takem računu tako ne sme biti razvidna identiteta klicanih in kličočih oseb. To telekomunikacijski operater stori tako, da izpusti oz. izbriše zadnja tri mesta telefonskih številk. Lahko pa telekomunikacijski operater razkrije tudi tak podatek, vendar pa mora biti taki zahtevi priloženo tudi soglasje klicane osebe.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"