Avtomati za prodajo pasje hrane

Avtor: | Objava: 03.04.2008



Nekdanja vrhunska manekenka Carlote Lennox je razvila tržno zanimiv koncept prodajnih avtomatov za potrebe psov. Imenuje se Hey Buddy. V avtomatih Hey Buddy lahko lastniki psičkov kupijo za svoje ljubljenčke igrače, hrano, vodo, vrečke za pasje iztrebke, pasje konopce.  

Carlote Lennox je idejo dobila leta 1998, ko je živela še na Floridi in je v parkih opazovala ljudi, ko so se sprehajali ali se igrali s svojimi ljubljenčki. Pogosto je opazila, da so se lastniki znašli v neprijetnem položaju, ker so pozabili s seboj prinesti pripomočke za čiščenje iztrebkov, mnogim bi prišle prav tudi kakšne pasje igrače ali prigrizek za psička, pa tudi z vitamini obogatena voda bi jim prišla še kako prav, da bi poživila od teka izčrpanega psička. Rešitev tovrstnih težav je Lennox videla v neke vrste prodajnem avtomatu, v katerem bi lastniki psičkov dobili vse, kar potrebujejo. Sedem let pozneje (2005) je končno prišla do točke, ko je lahko koncept ustrezno zaščitila in postavila je prvi prodajni avtomat v pasjem parku Bark Park Central v Dallasu.  

Hey Buddy ima zdaj aparate že v več ameriških zveznih državah: na Floridi, v Teksasu, Georgii, New Yorku in Kaliforniji. Želja Lennoxove je, da bi postali avtomati Hey Buddy vseprisotni, kot so aparati za Coca Colo in Pepsi Colo. S širjenjem posla načrtuje tudi širjenje ponudbe na druga področja pasjih potreb. Trg je zelo velik, skoraj 40 milijard dolarjev (blizu 26 milijard evrov) v letu 2007. 
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *