|
|
||
Barman
Začetni stroški: do 2000 evrov
Marketing: brošure, letaki, spletna stran, pojavljanje v medijih, na tekmovanjih barmanov …
Potrebujemo: kozarce za koktajl, led, dekoracijo (limone, limete, pomaranče …), slamice, različne brezalkoholne in alkoholne pijače
Posebne zahteve: spretnost, okretnost, komunikativnost, dobro znanje o različnih pijačah in napitkih, občutek za estetiko.
Delo od doma: da
Čas delovanja: skozi vse leto
Je pri nas že konkurenca: da
Dejstva
Koktajli naj bi nastali v času, ko so se odvijali znameniti petelinji boji. Poražencu so običajno vedno izpulili eno pero, to pa je nekoč padlo v kozarec mešane pijače. Izraz »cock tail« (ang. petelinji rep) se uporablja od takrat in vse do danes.
Mešati mavrične pijače je umetnost, ki združuje vse ljubitelje opojnih napitkov. Če vam prija pestra družba živahnih gostov, glasba, učenje, vaja in še enkrat vaja ter aktivno življenje nasploh, potem se lahko odločite za posel barmana. Z atraktivnim mešanjem boste imeli možnost obogatiti slovensko kulturo uživanja pijač ter postali na slovenskem in tujem trgu nepogrešljiva popestritev zabav. Atraktivno točenje pijač privlači goste kot magnet in če boste pri tem spretni, zabavni in suvereni, vas bo opazilo vse večje število potencialnih strank. Če ste ljubitelj žongliranja in umetnosti prelivanja pijač, potem je barman pravi posel za vas.
Trg
Barmani so skoraj nepogrešljivi umetniki na različnih družabnih srečanjih, večernih druženjih s poslovnimi prijatelji, rojstnih dnevih, obletnicah, kjer organizator želi zabavi dodati piko na i, da bi postala nepozabna. Lahko se dogovorite tudi z lastniki gostinskih lokalov za občasne promocijske nastope in priprave degustacij.
Nasvet
Dober barman ne zna samo mešati pijač tako, da gostov po njih ne boli glava, ampak obvlada tudi strežbo in dekoriranje koktajlov. Je že tako, da ljudje kupujemo z očmi. Premišljena dekoracija ni le barvna popestritev pijače, temveč ji doda še okus.
Udeležujte se tudi tekmovanj barmanov, saj boste na ta način gradili svojo prepoznavnost.
|
|