Barva in podjetniška uspešnost

Avtor: Darja Hughes | Objava: 13.06.2006

Z barvo ali barvami se podjetje predstavlja navzven, prav tako pa je pomembna uporaba barv v delovnem okolju. Da lahko barve čim bolje izkoristite, morate seveda poznati njihove zakonitosti, pomen in učinek.



Barva, ki nas obdaja, je eden ključnih elementov, ki s svojimi psihološkimi lastnostmi zelo vpliva na naše počutje v prostoru, pa naj bo to pisarna, bolnišnica, šola, vrtec, mehanična delavnica ali dom. S poznavanjem barvnih zakonitosti in z izborom pravih barv lahko vplivamo na obnašanje, ustvarjalnost in počutje ljudi v določenih prostorih.  

Pomen za podjetja in dejavnosti 

Barva je med tistimi bistvenimi elementi, s katerimi se podjetja tudi istovetijo, saj v kombinaciji s celostno grafično podobo predstavlja podobo, ki jo želi podjetje sporočati v okolico. Tako lahko na primer uporaba hladne rumene v večjih količinah izraža cenenost. Če pa se ta pojavi v kombinaciji z uglajeno temno barvo (zelena, modra ali rdeča) s pridihom zlate kot akcenta, se sporočilo postavi popolnoma na glavo, saj lahko taka kombinacija izžareva eleganco, sofisticiranost in prestiž. Tudi veliki kontrasti med belo in črno lahko pomenijo visoko stopnjo elegance, na primer odtenki tople bele in poudarek črne ali zlate (Chanel).

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *