Barve nam pripovedujejo

Avtor: Minka Jerebič | Objava: 10.02.2013

Barve imajo določen simbol in že tisočletja ga različni narodi spoštujejo. Ko se v poslovnem svetu odločamo za logotip podjetja, reklamne plakate, vabila, poslovno korespondenco ali obleko, ki jo nosimo, bodimo previdni pri izbiri barvnih tonov.



»Barve nas obdajajo, vsepovsod okrog nas so, in čeprav niso lastnost fizičnega sveta, s svojim fizičnim dražljajem izzovejo v nas duševno doživetje. Fizika ne pozna barv, barve niso objektiven pojav, barve so naš občutek, ki ga izzove vidna svetloba. Naše oko sprejema in razlikuje različna elektromagnetna valovanja določenih valovnih dolžin in jih doživlja kot barvni vtis, občutek, barvo. Barve imajo na nas fiziološki vpliv, imajo čustveni potencial in valence, s katerimi vplivajo na naše občutke, na naša čustva, razpoloženja, izzovejo prisotnost in odsotnost emocij. V svoji simboliki, ki se zelo razlikuje med različnimi kulturami in tudi znotraj iste kulture, imajo barve različne pomene, razlage in tudi različne namene uporabnosti,« je v svoji knjigi Oljka zapisala Ana Nuša Kneževič.  

Zatorej, pri izbiri oblačila bodite previdni, zlasti, ko javno nastopate ali pa se prvič srečate s poslovnim partnerjem. Barva obleke, las, ličil in modnih dodatkov marsikaj nemo pripoveduje o človeku, o njegovem trenutnem razpoloženju in njegovi osebnosti.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *