Bonton pri telefoniranju

Avtor: Bojana Košnik | Objava: 06.10.2008

Čeprav pri telefoniranju sogovornika nimamo pred seboj, moramo vseeno upoštevati nekaj pravil lepega vedenja.


Nesramnega sogovornika ali tistega, ki žali, lahko mirno prekinemo in odložimo slušalko. (iStockPhoto)

Telefon je sicer le tehnični predmet, vendar hkrati predstavlja neviden obraz vsakega podjetja, ki z izjemno natančnostjo razkriva veliko njegovih značajskih potez in vzdušje, ki vlada v podjetju.  

Medtem ko pisana beseda pusti dokazljive sledi, telefoniranje pusti le spomin z omejenim rokom trajanja, spominjamo se samo, ali smo bili uspešni ali ne. Mnogi pogovori se končajo z grenkim priokusom in pri enem ali drugem govorniku pustijo občutek jeze ali slabe volje. Razlog za tako stanje ni vedno vsebina, temveč nehotene nerodnosti, ki nam spolzijo skozi slušalko. Tehnologija nam pri telefoniranju dopušča čedalje več možnosti, vendar bonton prav nič ne popušča pri pravilih uglajenega telefoniranja (prav to poglavje o bontonu prinaša najmanj novosti).

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"