Bonton pri telefoniranju, II.

Avtor: Bojana Košnik | Objava: 11.11.2008

Tokrat vam dajemo še nekaj nasvetov za telefonske pogovore v skladu s pravili lepega vedenja.


Med telefoniranjem ne pijemo kave, ne jemo in ne smrkamo na ves glas. (iStockPhoto)

V prejšnji številki smo pogledali osnovna pravila lepega vedenja pri telefoniranju. Pa jih dodajmo še nekaj.  

Po telefonu se ne smemo pogovarjati s polnimi usti, med telefoniranjem ne srkamo kave, tudi ne kadimo tako, da se nas sliši, da o smrkanju in mlaskanju sploh ne govorimo.

Nikoli si ne smemo privoščiti, da bi zaradi poslovnih zadev ljudi klicali domov, razen če niste bili tako dogovorjeni ali če je res nujno. Seveda se morate vedno predstaviti, zlasti če se oglasi kdo od domačih. Prenosni telefoni lahko marsikdaj rešijo zadrego, vendar pravila ostajajo nespremenjena. Zavedati se moramo, da imajo ljudje tudi zasebno življenje.
 
Če ste poklicali napačno številko, ne sprašujte, katero številko ste dobili in kdo je pri telefonu, ampak se samo kratko opravičite.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *