Branson zdaj prodaja tudi avtomobile!

Avtor: Renato Vindiš | Objava: 12.07.2004



Se tudi trgovini z avtomobili obetajo spremembe? Lani je znani britanski podjetnik Richard Branson zaobšel klasično specializirano prodajo avtomobilov ene znamke. Mnogokrat znanilec izvirnih podjetniških idej in izvajalec drznih podjetniških potez je samo v Veliki Britaniji prodal 12.000 avtomobilov prek spletišča www.virgincars.com, potem pa je odprl še prvi avtomobilski supermarket v Manchestru. Na 2800 kvadratnih metrih ponuja 25 različnih avtomobilskih znamk. Novi in manj kot leto rabljeni avtomobili niso razvrščeni po znamkah, pač pa tematsko, denimo: »množična uporaba«, »dvokolesniki«, »razburljivo«, »vse v enem«, »prvi razred« in »avantura«.

S tem, ko je Virgin omogočil boljši pregled nad ponudbo in možnost primerjave med različnimi znamkami avtomobilov - in to znotraj segmentov, ki ustrezajo posameznikovemu življenjskemu slogu - se je zelo približal kupcu. Seveda pa so svoje prispevali odlični avtomobili, prijetno okolje, neagresivni ter usposobljeni prodajalci, ki se pri komuniciranju s strankami izogibajo nerazumljivemu avtomobilskemu žargonu.

Da področje ne miruje, dokazujeta tudi angleško podjetje One Swoop s podobno strategijo, in mega kataloško podjetje Quelle, ki se povezuje s Carplus Online in načrtuje vzpostavitev kataloške prodaje avtomobilov v Nemčiji.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *