|
|
||
Brezplačna kamera za vikendHoteli so idealna lokacija za številne poskusne marketinške akcije. Tako je hotelska veriga Omni Hotels svojim gostom ponudila brezplačno vikend uporabo digitalne videokamere. Ponudba je potekala v sklopu marketinške akcije »Omni Flips for Summer«, ki je potekala do začetka septembra.
V času trajanja akcije so si lahko družine, ki so bivale v enem od hotelov ali letovišč hotelske verige v Severni Ameriki brezplačno izposodile žepno videokamero, s katero so lahko posneli svoja najlepša doživetja. Po koncu »snemalnega« vikenda so v hotelih povabili goste, da naložijo svoje do tri minute dolge posnetke na hotelsko spletno stran ter sodelujejo v tekmovanju za najboljši video posnetek poletja – »Omni Flips for Summer«.
To je zanimiv način promocije izdelka in hotelske storitve hkrati. Ni ga boljšega načina za povečanje prodaje, kot da stranki ponudite, da izdelek sama testira, preden ga kupi.
Možnosti, ki jih lahko hoteli ponudijo svojim strankam, je veliko: brezplačne knjige, za vikend brezplačna uporaba novega avtomobila, kolesa …
|
|