|
|
|
Cvetlice za vsako priložnostZa začetek Začetni stroški: od 20.000 do 45.000 evrov Čas delovanja: vse leto Konkurenca: da Potrebna oprema: miza, blagajna, vaze in police, škarje, internet, telefon, okrasni papir za zavijanje, drobne dekoracije Potrebna znanja: Izobraževalni program za cvetličarja, saj mora cvetličar poznati okrasne rastline, njihovo vzgojo, vzdrževanje in način skladiščenja čebulnic in ovijalk, rezano cvetje in zelenje, suhe rože in trave itd. Znati mora pripraviti na oko privlačne šopke ali aranžmaje, biti mora spreten pri svojem delu ter imeti občutek za estetiko. Marketing: okrasne nalepke, logotipi na aranžiranih izdelkih, oglasi v specializiranih revijah, na radiu, poslovne vizitke, od ust do ust, internetna stran
Dejstva Pravzaprav morate biti na začetku posla pozorni na tri stvari, če želite biti uspešni. Najprej dobro premislite o lokaciji, saj je zelo pomembno, kje boste imeli cvetličarno. Najboljše je, da je na mestu, mimo katerega se vsakodnevno sprehajajo množice ljudi, prav tako mora biti dobro vidna. Druga vaša skrb naj bo namenjena dostavi. Poskrbite, da boste strankam pripeljali naročeno hitro in pravočasno. Nikar ne pozabite na promocijo, pri kateri se ne omejujte le na lokalno okolje. Če želite v svojo cvetličarno privabiti čim več strank, jim ponudite rezano in suho cvetje, sobne rastline, semena, sadike, predmete za dekoracijo, pripomočke za vrtičkarstvo Raznovrstnost je ključ do dobrega poslovanja.
Trg Pravijo, da so poleg diamantov rože najboljše prijateljice žensk. Ker jih nežnejši spol tako zelo obožuje in ker je cvetje zvezda stalnica na zabavah, porokah, pogrebih in drugih dogodkih, potem vam strank ne bo zmanjkalo - še posebej, če boste sloveli po dobri kakovosti, prijaznosti in raznoliki ponudbi. Trg je ogromen, saj boste lahko prodajali naključnim strankam, obiskovalcem bolnišnic, mladoporočencem, gospodinjam, vrtičkarjem, vrtcem, šolam, cerkvam, gostilnam itn.
Nasvet Da boste izstopili iz povprečja in uspešno stopili ob bok konkurenci, bodite cenovno dostopni, držite se dogovorjenih rokov dostave, pridobite si toliko znanja, da boste znali strankam dobro svetovati, poskrbite za lepo urejeno izložbo, pestro ponudbo, pripravite akcijske cene za določene izdelke, prav tako nagradite zveste kupce z brezplačnim darilom.
|
|