Didžej

Avtor: | Objava: 08.06.2009


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: Od 2000 do 10.000 evrov
Marketing: Vizitke, letaki, marketing od ust do ust, oglasi v lokalnih časopisih, spletna stran, če imate avtomobil, ga polepite …
Posebne zahteve glede izobrazbe: Dobro poznavanje glasbe oziroma vsaj zvrsti, ki jo ponujate.
Potrebna oprema: Telefon, računalnik, faks
Podjetje lahko upravljate od doma: Da
Je v Sloveniji že konkurenca: Da
Čas delovanja: Vse leto

Dejstva
Če v glasbi uživate in ji namenite večino prostega časa, je gotovo ena zanimivejših poslovnih idej za dodaten mesečni zaslužek predvajanje glasbe v diskotekah, na raznih prireditvah, porokah, rojstnih dnevih in drugih dogodkih. Povpraševanja je na trgu čedalje več. A kot pravijo poznavalci, so za uspeh potrebne štiri ključne sestavine:
-  kakovostna in pestra glasbena ponudba,
-  primerna oprema in zanesljivost,
-  sposobnost javnega nastopanja in komunikativnost ter
-  dobre marketinške spretnosti.

Zaslužek je na koncu odvisen od vaših odlik.
 
Trg
Potencialni trg za storitve, ki jih ponuja didžej, so lastniki diskotek in nočnih klubov, organizatorji dogodkov, turistični operaterji, načrtovalci porok, posamezniki, pa tudi podjetja, ki organizirajo različne interne in zunanje dogodke.  

Nasvet
Redno spremljajte glasbene novosti na trgu, da boste lahko strankam ponudili le najboljše.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *