|
|
||
Digitalno kozmetično ogledaloBi kupili šminko za ustnice, pa ne veste, kako vam pristoji in ali se ujame z maskaro za oči? Novost v kozmetični industriji je digitalno kozmetično ogledalo, ki so ga nekatere prodajalne v tujini že namestile v svoje prostore. Stranke lahko z njimi virtualno preizkusijo različne izdelke, ne da bi jih zares nanesle na svojo kožo in ne da bi jih sploh odprle. Ogledalo ima fotoaparat, s katerim stranka fotografira svoj obraz, nato pa z optičnim čitalnikom odčita kode izdelkov, ki jih želi preizkusiti. Računalnik nato opravi svoje delo in stranka lahko na zaslonu opazuje svoj naličeni obraz. Ogledalo ji celo svetuje različne barvne odtenke, ki se najbolje ujamejo z njeno poltjo ali barvo oči. Pa še eno prednost prinaša digitalno kozmetično ogledalo: kupcem ni treba dajati vzorčnih izdelkov, zmanjša se število vrnjenih kupljenih izdelkov, vse skupaj pa prispeva k zmanjšanju odpadne embalaže.
|
|