|
|
||
Dobrodošli v pametnem lokalu!Vstopite v lokal in sedete za mizo, kjer vas že čaka Geoffrey, osebni virtualni natakar. V miru prebrskate po ponudbi ter z nekaj pritiski na zaslon oddate naročilo. Čez nekaj minut vam pravi natakar že prinaša dišečo, vročo kavo.
Vse več lokalov doma in po svetu je opremljenih s takšnim virtualnim natakarjem, ki je dobil ime po butlerju iz kultne nanizanke Princ z Bel Aira. Gostinci lahko z njim optimizirajo svoje poslovanje, povečajo zaslužek in izboljšajo uporabniško izkušnjo, pravi Matej Zalar, direktor podjetja Visionect, kjer so si Geoffreya zamislili in ga tudi izdelujejo.
Vse se je začelo pred šestimi leti, ko so brata Matej in Rok Zalar in njun prijatelj Luka Birsa razmišljali, kako bi nadgradili komunikacijo med gostom in hotelom oziroma restavracijo tako, da bi gost sam vnašal informacije, na primer rezerviral savno ali naročil kosilo. »Ideja takrat ni bila zelo razdelana, ni bilo primerljivih dlančnikov in tudi nam se ni čisto sanjalo, kaj to bo,« se začetkov spominja Matej Zalar. Iz številnih neznank je nastala platforma dlančnika, ki bi jo lahko uporabili za - pravzaprav karkoli.
Robusten in prilagodljiv elektronski papir
Sledilo je predstavljanje ideje na različnih tekmovanjih in preverjanje, ali je njihov občutek pravi in ali bodo lahko dlančnik tudi prodali. Uvrstitve v finalni izbor tekmovanj kot so Seedcamp London ali Mobile Premier Awards, kot tudi Start:up leta in Najpodjetniška ideja ter zmage na Mini Seedcampu Zagreb, Boundbreakerju in slovenska nagrada za inovacijo, če naštejemo le nekatere, so bile dovoljšnja potrditev, da so na pravi poti. Zato so tekmovanja opustili in se posvetili poslu.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|