Družbena odgovornost se obrestuje v poslu

Avtor: | Objava: 09.02.2010



Podjetja so prisiljena iskati vedno nove načine, kako potrošnikom dokazati svojo družbeno pripadnost in si na ta način pridobiti njihovo zaupanje. Denversko podjetje Tuggl si je zadalo cilj povezati potrošnike in dobrodelnost, in sicer tako, da ponuja spletno stran, na kateri so ocene posameznih podjetij glede na njihovo družbeno angažiranost v lokalnem okolju. Na tej podlagi podjetja, ki pokažejo svojo družbeno odgovornost in zavezanost potrošnikom, pridobijo ustrezno prepoznavnost oziroma promocijo.  

Tuggl dopušča potrošnikom, da ocenijo podjetje glede na storitev, ceno in kakovost, medtem ko se družbena, socialna ocena podjetja kaže v podporah, ki jih podjetje ponuja z donacijami, dobrim vedenjem in prostovoljno pomočjo. Orodje spletne strani Tuggl nato vse skupaj preračuna in podjetje uvrsti na lestvico lokalnih podjetij. Višje je na lestvici, boljše možnosti ima za poslovanje, saj to pomeni, da razen za svoj posel skrbi tudi za okolje, v katerem posluje. Tuggl želi na ta način pokazati podjetjem, da lahko družbeno koristno vedenje veliko prispeva k njihovemu poslu. Trenutno storitev deluje le na območju Denverja.  

Več: www.tuggl.com

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *