Dvignite vrednost izdelka

Avtor: | Objava: 30.03.2004



Morda imate res edinstven izdelek, toda ali kupci to vedo? Če hočete dvigniti vrednost svojega izdelka, se morate potruditi:  

1. Kupcem prodajajte prednosti vašega izdelka. Če prednost za kupca ni pomembna, potem sploh ni prednost.  

2. Kupcu povejte »zgodbo« o izdelku. To lahko tudi objavite v pismu, na podatkovni plošči, na spletni strani ...  

3. Če izdelku dodate darilo, naj kupec ve, kakšna je vrednost darila. Povejte mu jo, ne smete pa je napihniti.  

4. O prednostih vašega izdelka naj govorijo tudi drugi kupci in uporabniki (v oglasih, prospektih ...). Ljudje želijo slišati mnenje drugega kupca.  

5. Izdelek ponudite stranki v uporabo za določeno obdobje.  

Povzeto po www.businessknowhow.com

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *