E-publikacija

Avtor: Robert Rolih | Objava: 03.04.2008



Razmišljamo, da bi na svoji spletni stran obiskovalcem ponudili naročilo na e-publikacijo z nasveti in obvestili o novih izdelkih. Ali je smiselno izdajati takšno e-publikacijo in kako pogosto?  

E-publikacija je lahko odlično marketinško orodje, vendar pa morate biti pri njenem izdajanju previdni. Najprej se morate vprašati, kakšen je vaš cilj - zakaj jo sploh izdajate? Ali bi radi tako gradili ugled podjetja, ki je strokovno, ki obvlada svoj posel? Ali bi radi dosegli pogostejše nove nakupe? Smiselno si je torej postaviti jasen cilj, ki vas bo vodil pri pripravi vsebine. Ko določite cilje, določite še pogostost izdajanja. Za večino podjetij je optimalno izdajati e-publikacijo enkrat mesečno ali na vsaka dva meseca. Odvisno seveda od panoge in intenzivnosti sodelovanja s strankami. Na koncu se morate vprašati še, kdo v podjetju bo odgovoren za pripravo vsebine e-publikacije. Ključnega pomena je namreč, da naročniki dobivajo publikacijo tako pogosto, kot ste jim obljubili.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *