|
|
||
E-publikacije niso za vsakogarE-publikacije so lahko odlično marketinško orodje. Toda – ali se jih splača izdajati?
Sam že 10 let izdajam brezplačno e-publikacijo. Zato me podjetniki in vodje marketinga mnogokrat vprašajo, kako začeti z izdajanjem take publikacije. Moj odgovor jih preseneti.
Povem jim namreč, da to sploh ni pravo vprašanje, ki bi mi ga morali zastaviti. Pravo vprašanje je namreč, zakaj bi sploh hoteli izdajati e-publikacijo in kakšen poslovni model bodo imeli zanjo.
Mnogokrat si tega vprašanja izdajatelji e-publikacij ne postavijo. In že so na poti v začarano spiralo pisanja člankov in upanja, da bi lahko sadove tega početja obrali nekoč v daljni prihodnosti.
Kakšno igro boste igrali?
Osnovno vprašanje, ki si ga morate postaviti glede e-publikacije, je torej, kakšen bo njen namen in kaj hočete z njo doseči. Ali hočete z njo pokazati svojo strokovnost ter s tem pripomoči pri pozicioniranju vašega podjetja kot vodilnega po znanju in strokovnosti na vašem področju? Želite z njo ostati v bolj tesnem stiku z obstoječimi strankami in jih opominjati na nove stvari, ki jim jih lahko ponudite? Želite z e-publikacijo pridobiti bazo novih potencialnih strank in jim pozneje ponuditi različne produkte ali storitve? Želite z njo pridobiti veliko bazo naročnikov in nato prodajati oglasni prostor?
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|