Edina prava prodajna pot

Avtor: Nives Pahor | Objava: 17.08.2004

Prodajo orodja prevzemajo velike trgovine, potujoča trgovina je verjetno edina rešitev za malega predstavnika.



Lastnik podjetja Tone Grlica kljub invalidnosti, zaradi katere je na vozičku, uspešno vodi podjetje in osvaja slovenski trg s sodobno opremljenim demonstracijskim kombijem, v katerem si lahko kupci ogledajo in preizkusijo profesionalno orodje znamke Millwaukee. Poleg ostalih ima zaposlenega šoferja demonstratorja, ki skrbi za stranke na terenu.

Nadaljevanje članka je vidno samo naročnikom.

Na trgu so že več kot 10 let, od tega imajo terensko predstavništvo z mobilno predstavitveno trgovino že dobrih pet let. Več kot leto dni pa imajo nov, sodobno opremljen demonstracijski kombi, ki je večji in boljši od njegovega predhodnika ter odgovarja vsem varnostnim in sodobnim tržnim merilom. »Ko se pred stranko pripeljemo s takim kombijem,« pripoveduje demonstrator Dušan Zajc, voznik kombija, »se takoj opazi razlika v vedenju stranke, ki nas jemlje precej bolj resno.« Kot pojasnjuje Tone Grlica, je kombi dejansko podaljšek trgovine in servisa, katerega sedež je v Mozirju. Kombi ni namenjen prodaji, temveč je opremljen in urejen le kot predstavitvena trgovina, kjer si lahko potencialni kupci ogledajo profesionalno orodje Milwaukee ter preizkusijo njegove zmogljivosti. Dejansko ni neposredne prodaje na terenu, ampak gre bolj za demonstracijo, izposojo orodja. V demonstracijskem kombiju so namreč samo testni stroji. Grlica ugotavlja, da je takšna predstavitev orodja tudi boljša za stranke, ker lahko tako izberejo stroj z optimalnimi lastnostmi za svoje potrebe.  

Brez mobilne prodaje bi zelo težko prodajali. Ljudje vse manj hodijo po trgovinah in pri profesionalnem orodju raje vidijo, da pridete do njih.

Tone Grlica: »Ljudje vse manj hodijo po trgovinah in pri profesionalnem orodju raje vidijo, da pridete do njih.«
Kako ste se odločili za mobilno trgovino? 

»Včasih človeku ne preostane drugega. Najemnine so zelo visoke, uspeh pa ni zagotovljen. Dejstvo je, da je tudi trgovina vse bolj usmerjena v tako prodajo. Trge pobirajo velike trgovine. Ugotovili smo, da smo premajhni, da bi jim lahko konkurirali, pa še v Mozirju, ki je za prodajo dokaj s poti, imamo sedež.  

Drugi razlog pa je, da je naša prednost pred velikimi tudi specializacija, saj veliki nimajo takega znanja o posameznih specifičnih orodjih. Profesionalno orodje proizvajalca Milwaukee, ki ga zastopamo za slovenski trg, sodi v višji kakovostni razred orodij za industrijsko uporabo. V visokem razredu pa je najmanj konkurence ali pa ta ni tako huda, kot je pri veletrgovcih. In ta razlog je tudi botroval odločitvi, da gremo s tako, potujočo rešitvijo na teren.« 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *