Ekspresna šola sponzoriranega iskalnega marketinga, 2. del

Avtor: Rok Hrastnik | Objava: 07.04.2010

Če ste izbrali ključne besede, po katerih bodo iskalniki usmerjali obiskovalce na vašo spletno stran, ste storili šele prvi korak do zares uspešnega iskalnega marketinga.



V prvem delu članka smo spoznali vlogo iskalnikov v trženju in kako deluje sponzorirani iskalni marketing, dotaknili pa smo se tudi osnov ekonomike iskalnega marketinga.

Ekonomika internetnega trženja se začne s konverzijo (ko obiskovalec spletne strani stori tisto, kar od njega pričakujete), kar velja tudi za iskalni marketing. Za načrtovanje vaših iskalnih kampanj in naknadno tudi za njihovo optimizacijo morate predvsem razumeti, kaj vse dejansko vpliva na konverzijo. 

Večina internetnih tržnikov se pri optimizaciji iskalnih kampanj ukvarja predvsem z optimizacijo na ravni iskalnika. Igrajo se s ključnimi besedami, igrajo se s ceno, ki so jo pripravljeni plačati na klik, igrajo se z oglasi ... in s tem dejansko izpustijo največji del optimizacijskega potenciala. 

Ukvarjanje s kliki je le en del zgodbe. Za vaš poslovni uspeh je mnogo pomembnejše, kaj se zgodi po kliku, torej kaj se zgodi na vašem spletnem mestu. To pa je zopet odvisno od vsega, kar se je zgodilo doslej. Na konverzijo in vaš poslovni rezultat vplivajo: 
 
·  Uporabljene ključne besede
Uporabniki s ključnimi besedami izražajo svoje potrebe. Hkrati pa je od vaših uporabljenih ključnih besed odvisno tudi, koliko boste plačali na klik, kolikšen je vaš potencial za število potencialnih strank iz naslova posamezne ključne besede (glede na obseg iskanj oziroma glede na obseg povpraševanja po posamezni ključni besedi) in tudi kaj morate uporabnikom, ki iščejo po določeni ključni besedi, ponuditi.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *