Fotoaparat za trženjski oddelek

Avtor: Jaka Žorž | Objava: 15.10.2007



Sony na dirko v razvoju digitalnih fotoaparatov za zahtevnejše ljubiteljske in polprofesionalne uporabnike odgovarja z zmogljivim zrcalnorefleksnim modelom α700. Fotoaparat je zaradi enostavne uporabe, ki jo zagotavlja inovativna navigacija med funkcijami in kakovostnih posnetkov primeren za uporabo v manjših podjetjih, kjer sami izdelujejo trženjske vsebine. Ločljivost 12,24 milijona pik je dovolj dobra za izdelavo slik, primernih za tisk, in sicer do velikosti A3. Novi navigacijski sistem fotografu omogoča, da glede na trenutne razmere slikanja hitro spremeni nastavitve naprave. Naprava združuje kar 14 slikovnih načinov in veliko pripomočkov, s katerimi lahko tudi nevešči fotografi ustvarijo kakovostne slike.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *