Franšiza kot recept proti krizi

Avtor: | Objava: 06.04.2009

Novosti z letošnjega sejma franšizinga v Parizu



Franšiza je dober protikrizni recept. Tako vsaj trdijo pri pariškem L' Expressu. Argument za trditev naj bi bila sedemodstotna rast števila franšizojemalcev v Franciji v letu 2008. Podobno mnenje ima tudi francoska vlada, saj je njena ministrica za trgovino na eni izmed poslovnih konferenc podprla razvoj franšizinga.
 
Oba dogodka seveda sovpadata z velikim sejmom franšizinga, ki je marca potekal v Parizu. Med približno 380 razstavljenimi franšiznimi koncepti na sejmu smo lahko našli večino poglavitnih sektorjev oziroma dejavnosti. In spoznavali trende, ki že nekaj let ostajajo isti. Najopazneje narašča število franšiz na področju oblikovanja ženskega telesa, neevropskih restavracij, zdravega načina življenja, pomoči starejšim na domu in ekološkega čiščenja. Vse več franšiz ponuja tudi storitve za otroke, denimo jezikovna izobraževanja. »Na področju oblikovanja ženskega telesa je vsaj meni znanih šest mednarodnih franšiz, od katerih sta pri nas že prisotni Linea Snella in Body creator,« pravi Igor Pavlin, sekretar Sekcije slovenskih franšiznih družb, ki je organizirala obisk slovenskih podjetnikov v Parizu.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *