Franšiza nove generacije kadrovanja

Avtor: Petra Mauer | Objava: 08.09.2014

Aplikacija Jobnomads se je pod taktirko Henka Schoutena na trgu prvič pojavila v letu 2012, naslednje leto pa so posel razširili s prvo franšizo, Jobnomads Adriatic, ki je v lasti slovenske agencije Agencija Agado. Franšizodajalec se je odločil poslovati z modelom krovne franšize, ki pokriva določeno regijo in ni omejena na vertikalne trge.


Želimirko Pavlović: »Ker franšizodajalec še ni imel popolnoma oblikovanega modela sodelovanja, smo imeli priložnost sodelovati pri njegovem oblikovanju, sestavljanju nabora pričakovanj na obeh straneh ter postavljanju realnih načrtov za prihodnost.«

Jobnomads Adriatic je noviteta na našem trgu. Ne deluje kot portal zaposlitvenih oglasov, ampak gre za obrnjen proces, kjer se ustvarja baza iskalcev zaposlitve, potem pa po tem bazenu brskajo delodajalci. Spletna aplikacija Jobnomads tako predstavlja nov način kadrovanja, ki pri iskanju zaposlitve v ospredje postavlja kandidatovo osebnost, njegove kompetence in karierne želje. Te združuje s profili prostih delovnih mest doma in v tujini. Iskalec zaposlitve tako najprej opravi spletni psihometrični test, na podlagi katerega spletna aplikacija Jobnomads ugotovi, v kakšni meri kandidat izpolnjuje zahteve delodajalca. Slednji tako dobi zares ozek nabor najustreznejših kandidatov, ki v največji možni meri izpolnjujejo njegova pričakovanja in se karakterno ter interakcijsko lahko najbolje vključijo na razpisana delovna mesta.

 

Ustanovitelj podjetja Jobnomads se je za franšizni sistem širjenja posla odločil po tehtnem premisleku, ki ga je vodil do dejstva, da si želi predane poslovne partnerje, ki so pripravljeni prevzeti del tveganja in dobička pri širjenju na druge trge. Prepričan je, da franšizni model njihovi programski opremi dodaja vrednost, od katere lahko pridobijo prav vsi v franšizni mreži - tako franšizodajalec kot tudi franšizojemalci.

 

Iskanje novih možnosti

 

»Z Jobnomads sem se srečal pred dobrim letom dni, ko smo v Agenciji Agado začeli razmišljati o dodatnih storitvah za kadrovsko agencijo. Pred nakupom franšize smo 95 % svojih aktivnosti usmerjali na področje študentskega servisa, zato smo iskali nove možnosti za osvežitev ponudbe. Spoznal sem Henka Schoutena, ki je idejni in tehnični oče aplikacije. V njem smo takoj prepoznali kredibilnega sogovorca, saj ima več kot deset let izkušenj na področju iskanja kadrov za mednarodna podjetja, hkrati pa ga odlikuje izvrstno poznavanje informacijske tehnologije. Na podlagi svojih znanj in izkušenj je tako razvil aplikacijo Jobnomads, saj je pri svojem delu prišel do ugotovitve, da delodajalcem iskanje ustreznega kadra predstavlja velik izziv, za katerega gre običajno preveč časa in denarja,« je razložil Želimirko Pavlović.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *