Franšizni sistem za slovensko dušo

Avtor: Nives Pahor | Objava: 06.04.2007

Ko je podjetje HP Hobby program poslovodjem trgovin ponudilo vodenje teh trgovin v franšizni verigi in dober zaslužek, so se spremenili iz sindikalistov v gospodarje.


Matjaž Zadravec: "S franšizingom smo v podjetju HP Hobby program po eni strani uspeli zajeziti stroške, po drugi strani pa smo s povečanimi aktivnostmi prišli do boljšega prometa v trgovinah."

Franšizna veriga Tukano se je na slovenskem trgu začela razvijati leta 2000, ko je njen lastnik (podjetje HP Hobby program iz Hoč pri Mariboru) sprejel strateško odločitev, da preoblikuje vse svoje maloprodajne enote v Sloveniji v franšizne enote pod oznako Tukano. Tukano je danes znana maloprodajna blagovna znamka franšiznih trgovin, kjer prodajajo male živali in izdelke zanje. Trenutno imajo v Sloveniji 16 franšiznih enot, s katerimi pokrivajo vse večje kraje. 
 
Leta 2006 je podjetje HP Hobby program za to franšizno verigo prejelo nagrado revije Pet International, ki je ena izmed najuglednejših revij na področju malih živali v Evropi. Osvojili so drugo mesto v kategoriji maloprodajnih verižnih trgovcev za male živali v Evropi. Matjaž Zadravec, direktor podjetja HP Hobby program in sin ustanoviteljev podjetja, pravi, da jim je uspelo razviti edinstveno obliko franšize v svoji stroki, ki jim jo priznavajo tudi v Evropi.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *