|
|
||
Garancija za motor in menjalnikV trgovini z rabljenimi avtomobili je zaupanje strank še pomembnejše, so prepričani v podjetju Paleste. Garancija za
V podjetju Paleste so se posvetili delu trga, ki tradicionalno najbolj zaupa nemškim znamkam, ki jih kupci povezujejo s kakovostjo in zanesljivostjo. Na njihovem prodajnem prostoru so poleg volkswagnov, audijev in oplov v vrednosti do treh milijonov tolarjev tudi cenejši avtomobili drugih znamk, ki jih dobijo ob nakupu »staro za novo«. Nadaljevanje članka je vidno samo naročnikom. »Odkupimo skoraj vse, razen japonskih znamk in velikih dragih avtomobilov, saj po njih ni dovolj povpraševanja,« razloži Teja Bizjak, direktorica podjetja, in nadaljuje, da se za nakupe rabljenih avtomobilov odločajo ljudje, ki se zavedajo, da novim hitro pade vrednost. »Ljudje se odločajo za uvožene avtomobile, saj so v primerjavi z novimi ali domačimi cenejši. Poleg tega imajo več dodatne opreme kot domači rabljeni avtomobili.«
Podjetje že dvanajst let uvaža rabljene avtomobile. »Uvoz je razumljiva poslovna poteza, saj vrednost avtomobilov v zahodnih državah pada še enkrat hitreje kot pri nas. Avtomobili po dveh letih obdržijo le še petdeset odstotkov nabavne vrednosti.« Po vstopu Slovenije v Evropsko unijo in sprejemu novih predpisov, ki urejajo tehnične zahteve za pridobitev vozila, niso opazili bistvenih sprememb. »Tehnične zahteve so manj natančne, a že prej nismo imeli večjih težav, saj smo vedno uvažali novejše avtomobile,« pravi Bizjakova in dodaja, da je razen majhnega padca v prvih dveh mesecih povpraševanje stalno. »Pravzaprav vseh dvanajst let nismo opazili večjih nihanj, le pred leti je bilo opazno manj povpraševanja po vozilih višjega cenovnega razreda.« Kaj je po njenem mnenju najpomembnejši dejavnik v trgovini z rabljenimi avtomobili? »Najpomembnejši so dobri odnosi z dobavitelji,« meni Bizjakova. Paleste že več let sodeluje z nemškimi in italijanskimi hišami, ki se ukvarjajo z lizingom in poslovnim najemom ter ponujajo kakovostna vozila po najugodnejših cenah. Drugi enako pomembni dejavnik je odnos do kupcev. »Treba je gojiti dober odnos do strank in jim ponuditi največ,« razloži Bizjakova. »Če stranke želijo, lahko na ogled pripeljejo mehanika in si vozilo večkrat ogledajo. Za ključne dele avtomobila, motor in menjalnik, damo tudi garancijo. To je odličen način, da si pridobimo zaupanje strank. Poleg tega jim omogočimo lizing in nakup na položnice. Avto za povprečnega človeka namreč ni majhen nakup,« zaključi Teja Bizjak. |
|