Gremo na kavo k latinskemu zapeljivcu

Avtor: | Objava: 07.12.2010



Elegantna, tehnološka, italijanska. Tako opisujejo novo franšizno verigo kava barov, ki jih je ustvarila ekipa znanega italijanskega podjetnika Vicenza Onorata. Z drznim imenom »Mascalzone Latino Cafe«, ki bi ji pri nas rekli Kavarna pri capinu ali malopridnežu, želijo pričarati avanturistični, športni temperament, ki se že 17 let skriva za blagovno znamko »Mascalzone Latino«.
 
Blagovna znamka »Mascalzone Latino« je na trgu prisotna že od leta 1993. Poznana je predvsem v športnem svetu, med jadralci, njen sloves pa se je razširil tudi na druga področja in postala je simbol italijanskega uspeha.
 
S franšizno verigo kava barov »Mascalzone Latino Cafe« so želeli ustvariti mladosten eleganten in tehnološko dovršen bar, ki je primeren za jutranjo kavico, za popoldansko ali večerno »veselo urico«.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *