Halo? Tu franšiza.

Avtor: Petra Mauer | Objava: 09.07.2011

Ana Petančič je bila prva Simobilova franšizojemalka. S poslovanjem je kljub krizi zadovoljna.


Ana Petančič: »Pri franšizi je finančni vložek sprva večji, saj je vstop v sistem direkten, kar zahteva že v startu določena denarna sredstva za pristopni prispevek.« (Foto: Petra Mauer)

Si.mobil se je pred dobrim letom dni odločil razširiti svoje poslovanje in poleg svojih centrov ter pooblaščenih prodajnih mest odprl še franšize. Prvo so postavili na noge v Novem mestu skupaj z Ano Petančič, ki se je uspešno soočila z novim načinom poslovanja in postavila vzor za vse naslednike, ki so že ali še bodo stopili v Si.mobilovo franšizno mrežo.
 
Ana Petančič je bila pred vstopom v franšizni sistem in podjetništvo šest let zaposlena v Si.mobilu, in sicer v oddelku za marketing in tržno komuniciranje. Že od nekdaj je v njej tlela želja, da bi nekoč stopila na samostojno pot in ravno v času razpisa franšize za drugega največjega mobilnega operaterja pri nas je bila na polovici porodniškega dopusta. »Glede na to, da sem bila že seznanjena z načinom dela, da sem si v prejšnjih letih že nabrala precej izkušenj in tudi glede na to, da sta mi podjetje Si.mobil in blagovna znamka zelo pri srcu, odločitev ni bila težka,« pojasni Petančičeva, še danes trdno prepričana, da je naredila korak v pravo smer.  
 
Cilj je postati najboljši
 
Franšiza v Novem mestu je bila prva franšiza, ki jo je Si.mobil odprl, zato je bilo njihovo medsebojno sodelovanje zelo tesno. Z veliko vloženega truda, komuniciranja, dogovarjanja in idejami jim je skupaj uspelo oblikovati dokončen franšizni model, ki so ga nato uspešno prenesli tudi v Mursko Soboto, nova franšiza pa se kmalu obeta še v Velenju.
 
Dogovarjanje o vseh podrobnostih je trajalo približno pol leta, nato pa je Petančičeva 1. aprila lani odprla franšizno trgovino. »Zelo moram pohvaliti odnos Si.mobila, ki mi še vedno daje vso potrebno pomoč in podporo. Glede na to, da sem bila prva franšizojemalka, so se zelo zavzeli za uspešno graditev našega odnosa. Komunikacija še vedno teče na dnevni bazi in je zelo intenzivna, obe strani se učimo ena od druge in si dajemo povratne informacije.« Si.mobil ji je pred odprtjem ponudil tudi vsa potrebna izobraževanja. Udeležila se jih je s celotno ekipo, tako da so obnovili trening prodajnih veščin in storitev, ki jih ponujajo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *