Hrana za zdravje

Avtor: Petra Mauer | Objava: 12.11.2012

Norma je prva slovenska franšiza na področju maloprodaje zdrave oziroma biološko pridelane hrane. Ostali pakirani prehrambeni izdelki, naravna kozmetika, ekološka čistila in praktični predmeti za gospodinjstvo le še zaokrožujejo njihovo pestro ponudbo.


Silva Verglez: »Za uspeh kateregakoli franšiznega sistema je najbolj pomembno močno in pozitivno partnerstvo, zato vedno poslujemo po načelih poslovne odličnosti in etičnega kodeksa.« (Foto: osebni arhiv)

Norma je odprla vrata svoje prve bio prodajalne leta 2007, od leta 2012 pa podjetje Verasio ponuja uspešen in preizkušen poslovni franšizni model. »Franšizojemalcem omogočimo veliko ugodnosti. Poskrbimo, da ima vsak izmed njih pri nabavi izdelkov možnost dosegati nižje cene od običajnih, prav tako jih podpiramo s skupnim marketingom, jim damo v uporabo naše uveljavljeno ime, blagovno znamko in logotip, svojo ponudbo smo pripravljeni tudi prilagoditi zahtevam lokalnega trga,« pojasni ustanoviteljica in idejni vodja Norme Silva Verglez, ki je prepričana, da je za uspeh kateregakoli franšiznega sistema najbolj pomembno močno in pozitivno partnerstvo, zato vedno posluje po načelih poslovne odličnosti in etičnega kodeksa.
 
Preden se je podala na samostojno poslovno pot, je počela že marsikaj. Med drugim je zaposlene v trgovskih podjetjih učila, kako s poznavanjem določenih procesov delovanja človeških možganov potrošnika »prelisičiti«, da bo kupil izdelek, ki mu ga želi trgovec prodati. »Načeloma s tem ni nič narobe, saj se posameznik še vedno svobodno odloča o tem, ali bo izdelek kupil ali ne. Osebno pa se mi je na določeni točki vso nesmiselno potrošništvo uprlo in začela sem razmišljati, kaj lahko počnem v skladu s svojimi načeli in od česa lahko živim, ne da drugim ljudem ali okolju škodujem, temveč celo koristim. Pred tem smo doma že nekaj časa pazili na prehrano in pri iskanju zdravih izdelkov v supermarketih ugotovili, da se bomo težko zdravo prehranjevali s takšno ponudbo. Kakih večjih ali dobro založenih trgovin na dostopnih lokacijah ni bilo, pa sva z možem raziskala slovenski trg, nato sva pogledala še k sosedom in ugotovila, da so pravzaprav že pred leti, na primer v Nemčiji, obstajali bio supermarketi na površini približno 1.000 kvadratnih metrih in ni je bilo stvari, ki bi tam manjkala. V spominu mi je med drugim ostalo, da so imeli tudi gumijaste medvedke v bio kakovosti!«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *