|
|
||
Husse – hrana za domače živali s ŠvedskePrek franšizinga lahko uspešno prodajate tudi hrano za domače živali. To dokazujeta podjetnika, ki sta vstopila v franšizo Husse.
Borut Šegula, nekdanji direktor trženja pri časopisni hiši Delo, se je pred slabima dvema letoma odločil, da s partnerjem Petrom Gregorcem stopi v podjetništvo z nakupom švedske franšize Husse, katere osnovna dejavnost je prodaja visoko kakovostne hrane za domače živali. Franšiza je med kupci znana po tem, da nima lastnih prodajaln, ampak hrano brezplačno dostavlja kupcem na dom.
Blagovna znamka Husse je na švedskem trgu prisotna že od leta 1987. Leta 1993 se je v Skandinaviji pričela širiti tudi s franšizami. Glede na uspeh, ki so ga dosegali na teh trgih, so se leta 1997 odločili, da nadaljujejo z enako strategijo tudi na preostalih evropskih trgih. Danes je Husse prisoten že na 20 evropskih trgih, širi se tudi na trge Latinske Amerike, dogovarjajo pa se tudi o možnosti vstopa na ruski trg in postavitev proizvodnje v Rusiji. Trenutno šteje 25 master franšiz in okrog 500 franšizorjev. Vsako leto prodajo povečajo za 25 odstotkov.
Želja po podjetništvu in perspektiven trg
Ideja za prevzem master franšize za Slovenijo se je Šeguli porodila jeseni 2008, ko je premišljeval o samostojni podjetniški poti. Prav v tistem času je Husse v časopisu Delu objavil oglas, da išče master franšizija za Slovenijo. Šegula je zagrabil priložnost in poklical na sedež podjetja v Stockholm. »Prvo presenečenje, ki sem ga doživel v stiku s podjetjem Husse, je bilo, da se je na drugi strani telefonske linije oglasila direktorica marketinga, ki je prihajala iz Slovenije,« se spominja.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|