|
|
||
IFA v DubrovnikuDubrovnik je aprila gostil več kot 300 novinarjev z vseh koncev sveta s področja uporabniške elektronike in hišnih aparatov na globalni novinarski konferenci IFA, na kateri so predstavili najnovejše raziskave o uporabniški elektroniki in nove izdelke.
Svetovna predstavitev sejma IFA, ki bo sicer potekal od 31. 8. do 5. 9. v Berlinu, je že tradicionalno srečanje, ki ga vsakič organizirajo v drugem mestu in drugi državi. Ključni dogodek srečanja je tiskovna konferenca, na kateri nastopijo organizatorja sejma IFA, Messe Berlin in GfU (nemško Združenje za zabavno in telekomunikacijsko elektroniko) ter predstavnik analitskega podjetja GfK. Na srečanju se poleg tega odvijajo številna predavanja analitskih podjetij GfK in DisplaySearch ter izbranih podjetij, ki svoje novosti predstavljajo na lastnih stojnicah. Te so obenem tudi stičišča za stike z novinarji in med novinarji.
Zgodba o uspehu
Sejem IFA je največji svetovni sejem uporabniške elektronike in hišnih aparatov, na katerem letos pričakujejo nekaj več podjetij kot lani (ko jih je bilo 1441), na nekaj več razstavnega prostora (lani 140 tisoč kvadratnih metrov), in tudi nekaj več obiskovalcev (lani 240 tisoč), od tega več kot 140 tisoč poslovnežev. O poslovnem pomenu dogodka najbolj govori podatek, da je bilo lani na sejmu sklenjenih za 3,7 milijarde evrov pogodb. Organizatorji so tudi v Dubrovniku na svetovni konferenci za novinarje GPC IFA 2012 pokazali visoko mero optimizma. »Dejstvo, da lahko uporabniška elektronika in hišni aparati pritegnejo več kot 140 tisoč poslovnih udeležencev in prek 6000 novinarjev v Berlin, je brez primere na svetu,« je povedal dr. Christian Göke, glavni izvršni direktor Messe Berlin. »Zgodba se nadaljuje v pogojih rasti in dinamičnih inovacij – IFA je uspeh, ki traja,« je dodal Göke.
Vseh 140 tisoč kvadratnih metrov je za sejem IFA že oddanih in so že pripravljeni šotori in montažni prostori, ki jih bodo pred sejmom montirali odvisno od prodaje dodatnega prostora. Letos in še dve naslednje leti bo pomanjkanje prostora ključni problem za organizatorje, dokler ne dokončajo nove, doslej največje dvorane. Po letu 2015 bodo zgradili še tri dvorane in tako dokončno odpravili vsakoletne težave s prostorom. Ključni razlog za letošnje veliko povpraševanje po razstavnem prostoru so postopna stabilizacija ekonomije, razširjanje ponudbe uporabniške elektronike, povečana udeležba ponudnikov mobilnih naprav in več razstavljavcev iz Azije. Letos se je povečalo tudi povpraševanje po novih prostorih za potrebe ponudnikov hišnih aparatov.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|