|
|
||
Internet in prodaja rabljenih avtomobilov»Fotografija avtomobila na internetu v kupcu vzbudi dodatna občutja,« pravi Aleš Pristavec, direktor podjetja ATED.
Podjetje ATED, ki se že dvanajst let ukvarja z odkupom, prodajo pa tudi uvozom rabljenih avtomobilov, vidi poslovno priložnost v posredovanju uvoženih vozil srednjega in višjega srednjega cenovnega razreda znamk Renault, Volvo, Nissan, Opel, Ford in Fiat. »Pri uvozu se je smiselno odločiti za odkup več avtomobilov, saj boste poleg nižje cene kot na domačem trgu dobili tudi količinski popust,« razlaga Pristavec. Tudi veleprodaja Nadaljevanje članka je vidno samo naročnikom. Pred štirimi meseci so se poleg maloprodaje rabljenih vozil odločili tudi za grosistično prodajo uvoženih vozil trgovcem, ki se z iskanjem vozil v tujini ne ukvarjajo. »Po toliko letih poslovanja s tujino in raziskovanja trgov so nam kapital, znanje, cena in kakovost avtomobilov omogočili, da smo se lotili veleprodaje. Način delovanja je enak kot pri maloprodaji, le da prodamo več vozil za manjšo provizijo,« pravi Pristavec. Uvažajo tudi poškodovana vozila?
»Ne,« odgovarja Pristavec, »saj je trg poškodovanih vozil zanimiv le za tiste, ki imajo delavnice. Če daste avtomobil v popravilo poslovnemu sodelavcu, bodo stroški tako visoki, kot če bi kupili nepoškodovanega.« Poleg tega ima Pristavec do prodaje takih avtomobilov zadržke, ki niso zgolj dobičkonosni: »Če stranki povem, da je bil avto poškodovan, ga bom teže prodal. Če ji to zamolčim, moje dejanje ni moralno. Oba položaja bi mi otežila poslovanje, zato se s tem ne ukvarjam.« Pristavec prav tako ne išče avtomobilov po naročilu. Pravi, da mu to povzroča težave: »Ko najdeš pravo ceno, ni prave barve. Ko je barva prava, avtomobil nima klime ... Nikoli ni mogoče izpolniti vseh zahtev. Poleg tega imajo 'vsake oči svojega malarja', zato se lahko zgodi, da kupcu avtomobil, ki ga pripelješ, ni všeč. Za nas je najbolje, da imamo vozila na dvorišču, kjer si jih stranke ogledajo.« Je objavljanje v Salomonovem oglasniku najbolj razširjen in najboljši način oglaševanja? »Odvisno, kateri cenovni razred ponujaš,« meni Pristavec. »Cenovni razred avtomobilov, ki jih prodajamo, sega od 1,5 do 5 milijonov. Najpogosteje imajo kupci teh avtomobilov računalnik in dostop do spletnih strani, na katerih si lahko poleg opisa avtomobila ogledajo tudi fotografije. To v kupcu vzbudi dodatne občutke in predstavo o barvi, videzu in ohranjenosti vozila.« Prednosti spletnega oglaševanja Oglaševanje na spletnih straneh ima po mnenju Pristavca še dve prednosti za kupca in trgovca. V tiskanih sredstvih oglaševanja lahko kupec najde na primer dvanajst vozil v različnih delih Slovenije. Kljub majhnim razdaljam si vseh vozil ni mogoče ogledati. »Če si kupec avtomobile lahko ogleda na spletnih straneh, izbere dva ali tri. Prihranek časa in goriva je velik,« razloži. Oglaševanje na spletnih straneh je zlasti dobro za trgovce, ki nimajo opazne prodajne lokacije. »Zdaj so naši avtomobili vidni vsem, ki jih zanimajo, in ker smo na bolj skriti lokaciji, priložimo še načrt mesta. Z oglaševanjem v internetu so postala konkurenčna tudi podjetja brez vrhunskih lokacij – seveda pa so za to potrebne tudi ugodne cene in kakovost.« |
|