Ivo Boscarol in internet

Avtor: Nives Pahor; Ota Roš | Objava: 08.06.2004

Tudi letalo je mogoče prodati prek interneta - celo na kreditno kartico.


Svetovna premiera: krstni boter je bil Lojze Peterle, tudi sam športni jadralec

Kdor spremlja Podjetnika ve, da podjetnik leta 2003 Ivo Boscarol prodaja svoja ultralahka letala po vsem svetu. Kakšno vlogo ima pri tem internet?  

Kaj najde oddaljeni obiskovalec interneta na vaših spletnih straneh?

Naša spletna stran vsebuje natančne podatke o podjetju, kontaktih, naših izdelkih in poslovnih partnerjih po svetu. Spletna stran je zasnovana tako, da lahko potencialni kupec na njej dobi večino tehničnih podatkov o letalu, za katerega se zanima, tehnične knjižice, navodila za letenje, navodila za servisiranje, časopisne članke, komentarje kupcev … Cilj strani je lajšanje prodaje, tako da nam ni treba vsaki stranki posebej razlagati, kakšno je letalo.

Nadaljevanje članka je vidno samo naročnikom.


Je to dovolj, da se ljudje odločijo za nakup letala kar na osnovi internetne predstavitve? 

Imamo precej kupcev z vsega sveta, ki so letalo kupili, ne da bi ga bili prej videli, razen na naših spletnih straneh ali na spletnih straneh naših zastopnikov. V igri so torej tako naš nastop kot nastopi naših zastopnikov.  

V glavnem namreč prodajamo prek zastopnikov, ki jih imamo v kar 25 državah. Večina jih ima tudi zelo dobre spletne strani. Zavedati se je namreč treba, da je svet zelo velik in težko obvladljiv, saj človek ne more biti povsod fizično navzoč, zato nam internet pri tem precej pomaga. V Avstraliji, denimo, ki je zelo velika, je klasična prodaja s predstavitvijo letala praktično nemogoča, ker so tamkajšnje razdalje velikanske, za nas nepredstavljive. Zato se tam veliko letal proda kar po internetu.

Taurus je svetovan novost. Je prvo ultralahko jadralno letalo (280kg), ki ima motor skrit v trupu. Motor je mogoče izvleči v 4 sekundah in omogoča tudi vzlet.
Veliko letal pa smo prodali mimo zastopnikov v za nas eksotične države, kot so na primer Kongo, Kenija, Eritreja, Kolumbija, Tasmanija, Južna Afrika. Zadnje čase pa prodaja narašča tudi v državah, kjer sploh nimamo zastopnikov; prodaja tako neposredno poteka prek interneta, plačilo pa s kreditno kartico, kot da bi kupili knjigo v kakšni internetni knjigarni. Kot kaže, so ljudje te stvari usvojili in zato z nakupi prek interneta nimajo več težav.  

Lahko omenite še kakšne druge koristi, ki jih prinaša internet?  

Internet ni namenjen samo prodaji letal, temveč tudi vzpostavljanju poslovnih partnerstev. Večina zastopnikov se je zanje zanimala prav prek svetovnega spleta, pozneje pa so se z njimi tudi osebno spoznali in nato z nami vzpostavili poslovni odnos.
 
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"