Iz Italije v ZDA z idejo za posel

Avtor: | Objava: 04.08.2009



Havajka Kalika Yap (38 let) iz Santa Monice v Kaliforniji je leta 2004 na počitnicah v Italiji našla svojo poslovno priložnost. Ko je nekega večera sedela v eni od restavracij v Positanu, ji je pozoren natakar dvignil torbico s tal in jo obesil na neke vrste kljukico na mizo, pri kateri je sedela. Yap je bila tako navdušena nad izdelkom, da je takoj po vrnitvi v ZDA naredila analizo trga. Ugotovila je, da žepni obešalniki za torbice niso novost v ZDA, bili pa so zelo dragi. V delo je vložila vse svoje dizajnerske spretnosti in izpopolnila izdelek, tako da ga je naredila estetsko privlačnejšega s številnimi dekorativnimi motivi in tudi kristali Swarovski. Leta 2005 je trgu predstavila linijo Luxe Link. Kot pravi, je hotela ustvariti uporaben izdelek za ženske, da jim ne bi bilo več treba v lokalih odlagati torbic na tla. Kar je po njeni oceni ne samo nehigiensko, pač pa tudi v nasprotju z načeli feng-shuia, po katerih prinaša nesrečo, če ženska torbico odloži na tla. Hotela pa je tudi ustvariti glamurozen izdelek, primeren za ženske, ki sledijo modi. Ko se je izdelek pojavil v rokah zvezdnic, kot sta Lindsay Lohan in Paris Hilton, ni bilo več potrebe po oglaševanju.  

Kalika Yap je modne obešalnike za torbice naredila v več modnih linijah. Obešalnik prenese do 5 kilogramov težko torbo. Cene zanje se gibljejo od 35 do 79 dolarjev.    

Več: www.luxelink.com; www.millinoaire.it

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"