Iz konjička v franšizo

Avtor: Nives Pahor | Objava: 13.11.2007

Športno predelavo avtomobilov je Matej Kadunc spremenil v franšizo.


Matej Kadunc: »Potreboval bi priročnik z jasnimi navodili za postavitev franšizne mreže.«

Dober odziv strank je ponudil hitro rast podjetja. Kadunc je začel z majhno trgovino na domu, v nekaj letih pa je zrasel v resno podjetje, katerega sloves je presegel meje naše države.  
 
Zaradi konkurenčnih cen in zadovoljstva strank je bilo iz leta v leto več hrvaških strank, kar je Kadunca spodbudilo, da je začel razmišljati o širitvi poslovanja na hrvaškem trgu in na trge nekdanje Jugoslavije, kjer je pravo gojišče novopečenih bogatašev. V takih okoljih se vedno najde določen odstotek ljudi, navdušencev z željo po individualnosti in izboljšanju zmogljivosti svojega avtomobila. To je zelo drag konjiček, ki pritegne še posebej mlade. Zato, pravi Kadunc, se splača biti na takem trgu eden izmed prvih, ker si tako veliko hitreje in ceneje ustvariš ime, ki kaj pomeni. 

Širitev na mednarodne trge
 
 
Leto 2004 je pomembna prelomnica za podjetje, saj je to hkrati začetek mednarodnega poslovanja podjetja in začetek franšizne mreže. Po temeljiti analizi trgov se je Kadunc decembra leta 2004 odločil in v Zagrebu odprl prvo franšizno »tuning« trgovino A3M (v angleščini se športne predelave imenujejo tuning). Pred tem je poiskal domačega partnerja, ki je postal tudi lastnik zagrebške franšize A3M. Trg je bil ravno prav zrel za tovrstno ponudbo, hkrati pa je država blizu, kar je pomenilo tudi lažji nadzor.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *