Iz trgovine z nasmehom

Avtor: Petra Mauer | Objava: 09.07.2012

Prink je veriga prodajaln v Evropi, ki je specializirana za prodajo kartuš, tonerjev, črnila, potrošnega materiala za fakse, tiskalnike in fotokopirne stroje ter več kot 180 vrst papirja.


Primož Pavlin: »Posel smo si zastavili tako, da bi si naj pridobili nove franšizorje in s tem nove prodajne kanale.«

Na evropskem franšiznem tržišču se je Prink uveljavil kot ena najbolj dinamičnih blagovnih znamk. Ustanovljen je bil leta 2001, danes pa obsega 664 prodajaln po svetu, v katere dnevno vstopa več kot 10.000 strank. Tudi v Sloveniji so odprte tri trgovine, kjer uspešno prodajajo okoli 3000 izdelkov in jih na željo stranke dostavijo celo na dom.
 
Franšizodajalci začetnikom pomagajo vsak dan
 
Primož Pavlin, vodja prodaje in franšize Prink v Sloveniji, pove, da je bila odločitev za vstop v franšizo s kartušami, tonerji, papirjem in podobnim skrbno premišljena. »Posel se nam je zdel najdonosnejši in še najmanj nasičen z ostalimi ponudniki v našem okolju. Moj osebni plus pa je bil ta, da sem si v preteklosti že nabral precej izkušenj na tem področju, vsaj kar se tiče produktov in njihove obdelave, zato v uspeh nisem dvomil.« Za lažji začetek so bili v veliko pomoč franšizodajalci, ki so postregli z ogromno informacijami s področja oglaševanja, uvajanja v posel, nudili so vsakodnevno svetovanje pri produktih in programu, ki ga uporabljajo za vodenje franšize pri nas. »Na začetku je bilo potrebno ustanoviti podjetje, najeti trgovski lokal, poiskati zaposlene, opremiti prostor po navodilih franšizodajalca, največje finančno breme pa je predstavljal odkup franšize. Vendar z odkupom pridobiš opremo trgovine, svetlobne napise, program za vodenje trgovine, blagajno in promocijski material, se pravi vse za samostojno delovanje,« pojasni sogovornik in nadaljuje: »Posel smo si zastavili tako, da bi si naj pridobili nove franšizorje in s tem nove prodajne kanale. Odločili smo se, da jim bomo tudi mi pomagali pri oglaševanju, jim svetovali pri prodaji, jih uvajali v delo in jih oskrbovali s produkti znamke, ki jo zastopamo. Po uvodnem izobraževanju naših pogodbenih partnerjev sledijo občasni tečaji za posodobitev, ki omogočajo ohranjanje visokega nivoja poznavanja novih izdelkov. Ti tečaji se nadaljujejo skozi celoten čas trajanja razmerja in predstavljajo trajno izobraževanje, saj si je le na ta način mogoče zagotoviti sloves specialistov.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *