Izdelava unikatnih prstanov

Avtor: Petra Mauer | Objava: 12.02.2014


Začetni stroški: od 2000 do 7000 evrov

Delo od doma: da

Konkurenca: da

Potrebni materiali in znanja: ročne spretnosti, kreativnost, domišljija, komunikativnost pri sodelovanju s strankami, marketinška znanja, materiali (biseri, žica, zaponke ) iz katerih nastajajo izdelki

Oglaševanje: internetna stran, objave na družbenih omrežjih, brošure, poslovne vizitke, oglaševanje v časopisu, osebni kontakti, obiskovanje sejmov 

Čas delovanja: vse leto

 

Dejstva

Prvi korak je vsekakor, da se naučite izdelovati različen nakit, se poučite o materialih, velikostih, finesah, ki so potrebne za popolno kreacijo. Uredite si kotiček, kjer boste imeli dovolj prostora in miru, da boste ustvarjali in oblikovali. Premislite, s kakšnimi materiali boste delali, ter se pozanimajte o dobaviteljih in njihovih cenah. Velika prednost pri poslu je neomejena možnost kreativnega izražanja, spoznali boste ogromno ljudi, imeli fleksibilen delovni čas in še bi lahko naštevali. Vse, kar potrebujete, je talent, ročna spretnost, domišljija in samodisciplina, da boste posel začeli z vso resnostjo in zagnanostjo. Vsekakor pa si boste morali pridobiti dovolj znanja - če ga seveda še nimate - o trženju vaših izdelkov.

 

Trg

Če v prostem času izdelujete prstane ali drug nakit, potem se vprašajte, ali bi radi s to dejavnostjo tudi kaj zaslužili. Izdelke boste lahko ponudili širšim družinskim članom, prijateljem in znancem, trgovinam z modnimi dodatki, predstavljali se boste na sejmih, skratka, vaše stranke boste imeli možnost spoznati vsepovsod okoli vas.

 

Nasvet

Nikar ne zanemarite vpliva spletnih družbenih omrežij, ko boste razmišljali o lastni promociji. S Facebookom in Twitterjem je mogoče na enostaven in učinkovit način doseči potencialne stranke, ne glede na to, ali se boste odločili prodajati vaše izdelke preko interneta ali ne. Povsem preprosto je namreč z ostalimi deliti fotografije in novosti o vašem nakitu. Čim več se naučite o tem, katere besede uporabljati za pridobivanje čim večjega števila potencialnih strank in opise nakita, dobro premislite tudi o imenu vašega podjetja, ki naj izraža vašo dejavnost, a naj ne bo preveč komplicirano. Ko boste prodajali ročno izdelan nakit, poskrbite, da bo unikaten, ceno zanj pa postavite glede na število ur ali dni, ki ste jih porabili za izdelavo in glede na izbiro materiala.

 

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *