Izposoja šotorov

Avtor: | Objava: 09.08.2012


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: od 1500 do 8000 evrov
Potrebna oprema: telefon, internet, šotori, prevozno sredstvo, orodje za postavitev šotorov  …
Oglaševanje: od ust do ust, letaki, vizitke, oglasi v časopisih …
Konkurenca: da
Čas delovanja: vse leto  
 
 
Trg
Izposoja šotorov za zabavo je odlična priložnost za tiste, ki iščete dokaj enostavno pot do dodatnega zaslužka. Samo pomislite na ljudi, podjetja, organizacije, društva, klube in zavode, ki si pogosto izposojajo šotore za različne priložnosti na prostem. Ko gre za poroko, koncert, kulinarično pogostitev, predstavitev ali kaj podobnega, so šotori več kot odlična rešitev za brezskrbno izpeljavo kakršnegakoli dogodka.
 
Dejstva
Ponudba naj zajema ne le prireditvene šotore, temveč tudi poročne in skladiščne, takšne za zabavo, pagode … Nakup velikih šotorov je dokaj velik zalogaj, toda znajti se je treba po svoje. Z nekaj iskanja lahko nabavite rabljene šotore, ki so še dobro ohranjeni, ampak zanje boste odšteli precej manj denarja kot za nove. Če morda zahtevajo nekaj drobnih popravkov, njihovo nakupno ceno še znižajte in tako prihranite nekaj evrov. Zavedajte se, da je potrebno precej časa, da postavite velik šotor in zato temu prilagodite tudi ceno. S prireditvenimi šotori pomagajte strankam, da organizirajo nepozaben romantičen, zabaven ali izobraževalni dogodek. Prepričajte jih, da ni nič lepšega od druženja v idili narave, ob tem pa ne misliti na to, ali se na nebu zgrinjajo temni oblaki.
 
Vaš cilj naj bo utrditi prepoznavnost in povečati ugled vašega podjetja in s kakovostjo, prilagodljivostjo ter profesionalnim pristopom ohranjati stare in pridobivati vedno nove stranke.
 
Nasvet
Pripravite pestro ponudbo in jo oplemenitite z dodatno opremo, kot so stoli, banketne in barske mize, prti, prevleke za stole, talne garniture, notranje dekorativne zavese, prezračevanje, osvetlitev, za zimski čas imejte pripravljene še generatorje toplega zraka … Prav tako sčasoma kupite in oddajajte šotore, ki se razlikujejo po širini, dolžini in višini, da boste lahko zadovoljili še tako zahtevno stranko. Nikar ne pozabite na oglaševanje, saj vas morajo ljudje najprej spoznati. Predlagajte jim akcijske cene oziroma popuste, če bodo z vami sodelovali večkrat v letu, stalnim strankam ponudite brezplačno okrasitev prostora, skratka, zvestobo redno nagrajujte.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *