Izvirne nakupovalne vrečke

Avtor: | Objava: 10.05.2011



Večina nakupovalnih vrečk je pustih, praznih ali opremljenih z neprivlačnim logotipom trgovine. Inovativne ideje ter novodobne zamisli ustvarjalcev, oblikovalcev in podjetij pa so pregnale enoličnost, saj je mogoče kupiti tudi vrečke z zanimivimi, izvirnimi in precej duhovitimi motivi. Volkswagen je na primer ustvaril promocijsko nakupovalno vrečko, s katero boste videti kot nosač avtomobilskih vrat. Ustvarjalne vrečke, ki na stranke naredijo vtis, so idealno promocijsko sredstvo. Ljudje, ki se bodo nad njimi navdušili, jih bodo rade volje uporabljali, se z njimi pogosto sprehajali ter tako postali mobilni oglas, za katerega bi morala podjetja sicer odšteti zajeten kupček denarja.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *