Jogurtni bar

Avtor: Nives Pahor | Objava: 10.01.2003



Konkurenca na trgu prehrambenih izdelkov, izdelkov široke potrošnje postaja iz dneva v dan hujša. Ponuditi nekaj posebnega, izvirnega in hkrati privlačnega, postaja pravi izziv za ponudnike. Konkurenca zahteva nenehno prilagajanje in iskanje novih tržnih poti, izdelkov in storitev. V takem okolju lahko od novosti pridobijo le najhitrejši in najdrznejši.  

Jogurt, ta okusen in zdrav posladek za vsakogar, je v zadnjih letih doživel tržno prevrednotenje. Izkazal se je kot eden tistih izdelkov, ki odpirajo sijajne priložnosti za posel v sodobni družbi, v kateri je zdravje čedalje večja vrlina. Jogurtni bari, kjer je glavna sestavina vseh jedi in pijač jogurt, združujejo dobro z zdravim. Dokazano je, da jogurt vsebuje ključne snovi za dobro delovanje našega organizma. Jogurt je nizkokaloričen izdelek z malo maščobami, bogat s proteini. 

Izkušnje v tujini, kjer so tovrstni bari že precej razširjeni, dokazujejo, da lahko zadovoljijo potrošnike vseh starosti. Primeren je za študente, poslovneže, športnike, mamice, otroke ... Zato ga lahko postavimo praktično kjerkoli - v nakupovalnih, športnih, turističnih središčih, letališčih, veleblagovnicah, mestnih središčih in drugod. 

Izdelkov, ki jih lahko pripravite iz jogurta, je nešteto, vse je prepuščeno vaši ustvarjalnosti: sladoled, različni jogurtovi napitki, kava z jogurtom, jogurtova krema … Vsi pa sodijo v zdravo prehrano.  

Potrošnja jogurtovih izdelkov po podatkih s tujih trgov narašča. Potrošniki ga čedalje bolj zaznavajo kot zdravo, okusno razvado, primerno za vsakogar.

Za boljšo predstavo si lahko več preberete naslovu http://www.yogobar.com/, www.babyyogourt.com. Morda je to vaša poslovna priložnost.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *